Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ جهانبخش صیادی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهر کاکی شهرستان دشتی دختر و پسر جوانی که به صورت خودسرانه قرص ترامادول مصرف کرده بودند، دختر جوان ۱۹ ساله فوت و مرد ۲۴ ساله راهی بیمارستان شد.

وی بیان داشت: صبح امروز طی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر مرگ مشکوک دختر جوان در یک منزل مسکونی سریعا ماموران انتظامی به این محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صیادی عنوان داشت: ماموران انتظامی با ورود به محل حادثه مشاهده کردند که مرد جوان به صورت نیمه جان و یک خانم به صورت بی‌هوش بر روی زمین افتاده‌اند.

این مقام مسئول گفت: پزشک اورژانس که همزمان با ماموران پلیس در محل حاضر شدند پس از معاینه اعلام کرد که دختر فوت کرده است و مرد جوان هم که علائم حیاتی داشت سریعا به مرکز درمانی اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تاکید کرد: در حال حاضر این موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در دست بررسی است.

انتهای پیام/پ

دختر جوان در دشتی به علت مصرف خودسرانه قرص ترامادول فوت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت