Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با تاکید براینکه تمامی نیروهای امدادی ،عملیاتی و نظامی تهران در َآماده باش صد در صدی هستند از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند.

ایران آنلاین /محمد حسین مقیمی، با اشاره به زلزله 5.2 ریشتری که در استان تهران احساس شد گفت: شهروندان تهرانی در حد امکان در ساختمان‌های ایمن بمانند و درصورت خروج از ساختمان، از خودرو استفاده نکنند و موجب ایجاد ترافیک در معابر نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌تمامی نیروهای امدادی و انتظامی در سطح استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفته‌اندبه همین خاطر شهروندان تهرانی ضمن  حفظ  آرامش ، اخبار را تنها از منابع رسمی همچون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

استاندار تهران تاکید کردَ: شهروندان آرامش خود را حفظ کنند و به موارد ایمنی که در این موارد لازم است رعایت شوند توجه داشته باشند و از شتابزدگی و حرکت خودروها در معابر خودداری کنند.ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این روزها بیشتر نقاط کشورمان با بارش باران سیل آسا مواجه شده است. داودآباد در بخش مرکزی شهرستان اراک استان مرکزی از این قاعده مستثنی نبود و در معابر این شهر بر اثر بارش باران شدید سیل به راه افتاد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از خانه های آب گرفته و وضعیت بد برای عبور و مرور در معابر این منطقه فرستاد و از بی توجهی شهرداری برای رفع این مشکل گلایه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند