Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@04:46:52 GMT

پرسپوليس درآستانه كسرامتيازوسقوط به ليگ دسته يك

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۶۵۱۹

روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران در خصوص رای صادر شده از سوی فیفا بر علیه باشگاه نفت تهران گفت: به دلیل شکایت ایگور پراهیچ بازیکن سابق تیم نفت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 96 هزار 170 هزار دلار به این بازیکن محکوم شده است. همچنین ۵ درصد بابت خسارت سالیانه باید از سوی این باشگاه پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر ۱۵ هزار فرانک سوئیس هم به عنوان جریمه بابت دیرکرد باید به فیفا از سوی این باشگاه پرداخت شود.

به گزارش تابناك ورزشي،  وثوق ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هم با ۲ پرونده روبرو شده است. این باشگاه باید تا ۱۹ ژانویه مبلغ بدهی لوکا ماریچ بازیکن سابق باشگاهش را بپردازد و اگر تا تاریخ اعلام شده این پول داده نشود آن وقت پرونده این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت تا جرایم دیگر لحاظ شود.
وثوق احمدی خاطرنشان کرد: در پرونده شکایت فرناندو گابریل هم باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم اجرای رای قبلی به مبلغ ۱۰ هزار فرانکو سوئیس محکوم شده است. آنها در صورتی که ظرف ۳۰ روز پول گابریل را ندهند ۶ امتیاز به صورت اتوماتیک وار از باشگاه پرسپولیس کسر خواهد شد. اگر خدای نکرده ۶ امتیاز کسر شد و باز هم پولی پرداخت نشود آن زمان احتمال سقوط پرسپولیس به دسته پایین‌تر هم وجود خواهد داشت. همچنین این باشگاه مبلغ ۲ هزار فرانکو سوئیس هم بابت هزینه رسیدگی به این شکایت باید بپردازد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها