Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@01:37:06 GMT

مدير شبکه 4 سيما منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۸۲۴۴

مدير شبکه 4 سيما منصوب شد

خبرگزاري آريا - با حکم معاون سيما، دکتر مسعود معيني‌پور به عنوان مدير شبکه چهار سيما منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، دکتر مرتضي ميرباقري معاون سيما در حکمي با قدرداني از تلاش‌هاي دکتر رضا پورحسين در سرپرستي شبکه چهار سيما از دکتر مسعود معيني‌پور خواست به عنوان مدير شبکه فرهيختگان نسبت به تبيين پيشرفت‌هاي علمي و فناوري کشور و ترويج روحيه علم‌گرايي در اين شبکه اهتمام ويژه‌اي داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سيما شبکه چهار سيما را شبکه‌اي علمي ـ فرهنگي دانست که همچون يکي از اقمار درخشان منظومه سيماي جمهوري اسلامي ايران، از جايگاه و موقعيتي ممتاز برخوردار است. وي از مديريت جديد شبکه خواست تا ارتقاي اين نقش را در دستور کار قرار داده و با حرکتي هوشمندانه و شورانگيز در مدار مأموريتي و هويتي شبکه گام بردارد.
دکتر ميرباقري هماهنگي، معاضدت و تعامل مناسب با ديگر شبکه‌ها و حوزه‌هاي ستادي را از ديگر برنامه‌هاي موظف شبکه دانست و ابراز اميـدواري کرد، مديريت جديد بـا نصـب‌الـعيـن قرار دادن رهنمودهاي امام راحل عظيم‌الشان(ره) و مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و توجه ويژه به راهبردهاي مندرج در پيوست حکم رئيس سازمان، اقدامات موثري در ارتقاي کيفي و افزايش اثربخشي برنامه‌ها و منزلت شبکه چهار سيما برداشته شود.
گفتني است، شبکه چهار سيما از روزهاي پاياني تيرماه سال گذشته به سرپرستي دکتر رضا پورحسين، قائم مقام معاون سيما اداره مي‌شد.
مسعود معيني‌پور، مدير شبکه چهار سيما دانش‌آموخته حوزه علميه قم و داراي مدرک دکترا از دانشگاه معارف اسلامي است. از وي که عضو هيات علمي دانشگاه باقرالعلوم(ع) است مقالات علمي و پژوهشي در نشريات پژوهشي و همايش‌هاي علمي منتشر شده است. دکتر معيني‌پور همچنين تاکنون در برنامه‌هاي زاويه، پگاه تحول و... شبکه چهار به عنوان سردبير، نويسنده و کارشناس ـ مجري ايفاي نقش کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳