Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور عشایر پلدختر گفت:اداره امور عشایر با همکاری اداره راه وشهرسازی اقدام به زیر سازی و آسفالت جاده های ارتباطی مناطق عشایری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛،سید عیسی کاظمی رئیس امور عشایر پلدختر در گفتگو با خبرنگار بیان روز با اشاره به نقش مهم عشایر در جامعه اظهار داشت:عشایر در تولید واشتغالزایی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:در تولید گوشت،لبنیات و دامی عشایر توانسته اند نیاز داخلی منطقه را تامین کنند.

رئیس امور عشایر پلدختر با اشاره به اینکه دولت هم برای حمایت از عشایر برنامه هایی دارد افزود:عشایر ذخیره انقلاب هستند و همه ما موظف هستیم از این قشر حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه عشایر منطقه تخت چان نقش مهمی در اقتصاد شهرستان پلدختر گفت:منطقه تخت چان 300خانوار جمعیت دارد که دارای 45هزار راس دام سبک می باشد.

کاظمی عنوان کرد:با تلاش عشایر این منطقه در طول سال 45تن گوشت قرمز ،20تن پشم ،22تن تولید روغن و 7تن کشک تولید می کنند.

رئیس امور عشایر پلدختر با اشاره به اینکه شعار امسال اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال نامگذاری شده تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی عرصه ای که قشر عشایر در نوک پیکان آن قرار دارند و در تولید واشتغالزایی همت می کنند.

این مسئول با بیان اینکه اداره امور عشایر با همکاری اداره راه وشهرسازی اقدام به احداث جاده های ارتباطی مناطق عشایری می کند عنوان کرد:از جاده فرعی تا بادامک آسفالت می شود، زیرساخت این طرح انجام شده و مابقی راه های روستایی هم نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امرالله نوذری به خبرنگار ما گفت: روستای تنگ بابا احمد یکی از مناطق پرجمعیت شهرستان اندیکا است و حدود ۱۰ روستا در این منطقه وجود دارد.


وی افزود: علاوه بر اینکه روستائیان از جاده تنگ بابا احمد تردد می‌کنند، عشایر نیز برای عبور از این مسیر استفاده می‌کنند.


نوذری ادامه داد: با توجه به اینکه اهالی شهرستان لالی و اندیکا از این جاده استفاده می‌کنند، بهسازی و آسفالت مسیر در دستور کار قرار گرفت و طرح مورد نظر به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان اجرایی شد.


فرماندار اندیکا اضافه کرد: باهدف رونق گردشگری در این منطقه، معابر روستای بابا احمد نیز آسفالت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز