Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:46:13 GMT

برگزاری آیین میلاد امام حسن عسکری(ع) در قم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۲۳۶۲

برگزاری آیین میلاد امام حسن عسکری(ع) در قم

خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) آیین میلاد این امام همام با حضور مراجع عظام تقلید و رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، در این مراسم جمع گسترده ای از مردم ولایی قم حضور داشتند که میلاد امام حسن عسکری(ع) را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین آیت الله صافی گلپایگانی، آیت الله نوری همدانی، آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله سبحانی، آیت الله علوی گرگانی نیز از مراجع عظام تقلید در این مراسم شرکت کردند.

 

از سوی دیگر حجت الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از علما و فضلای حوزه علمیه قم و از بزرگان حوزه نیز حضور داشتند.

 

این مراسم جشن هر ساله همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد این امام در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار می شود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: با راه اندازی میکروسکوپ چشم پزشکی، همه عمل‌های جراحی مرتبط با چشم، مانند آب مرواردید برای نخستین بار در شهرستان زرقان قابل انجام است.
سید اسداله خرم روز افزود: خرید و راه اندازی این دستگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که از منابع مالی دانشگاه و خیران سلامت تامین شده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر دو متخصص چشم پزشک در اتاق عمل بیمارستان زرقان ارائه خدمت می‌کنند.
رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: شهروندان می‌توانند برای  معاینه و درمان بر اساس برنامه متخصصان که هر هفته منتشر می‌شود نسبت به دریافت نوبت به صورت اینترنتی از سایت nobat.sums.ac.ir و یا مراجعه حضوری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود