Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک 11 ساله ای که صبح امروز از جلو مدرسه ای در شهر" برازجان" ربوده شده بود آزاد و تحویل خانواده اش شد. به گزارش جنوب نیوز، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:در یک عملیات پلیسی و همکاری مردمی کودک 11 ساله ای که  صبح امروز از جلو مدرسه ای در شهر" برازجان" ربوده شده بود آزاد و تحویل خانواده اش شد.
سردار" خلیل واعظی" گفت:صبح امروزچهارشنبه 6دیماه 3نفر سرنشین یک دستگاه خودرو در حالیکه سر و صورت خودرا پوشانده بودند کودک 11 ساله ای به هویت "ب" را جلو درب مدرسه ای در خیابان" فرهنگیان" برازجان به زور سوار ماشین کرده و متواری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:پس از تماس مردم با مرکز فوریتهای پلیسی 110 و حضور سریع و به موقع گشت های پلیس و انجام تحقیقات میدانی ، مسیرهای احتمالی فرار و مخفیگاه کودک ربایان شناسایی شد.
به گفته سردار واعظی با همکاری قابل تقدیر مردمی مخفیگاه کودک ربایان در یکی از روستاهای اطراف برازجان شناسایی و نیروهای پلیس اعزام شدند.
وی بیان کرد:با نزدیک شدن پلیس به محل نگهداری کودک ، ربایندگان با رها کردن کودک متواری و کودک در حالیکه دست و پایش بسته شده بود آزاد و صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه هویت ربایندگان کاملا شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد خاطرنشان کرد:برابر بررسی های اولیه علت این حادثه اختلاف مالی ربایندگان با پدر کودک بوده است.
روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود