Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمیدی افزود: حماسه عظیم 9 دی سرمایه‌ای بزرگ بود که در آن ملت ایران بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب تجدید بیعت کردند و توطئه های دشمنان داخلی، خارجی و فتنه گران را نقش برآب ساختند و حماسه ای بزرگ برای همیشه تاریخ رقم زدند.

وی: با اشاره به رهنمو دهای نماینده ولی فقیه در استان بر اهمیت بزرگداشت 9دی در انتقال مفاهیم ارزشمند اسلامی و قرآنی، تصریح کرد: همراهی با ولایت‌فقیه و پشتیبانی نمونه بارز اطاعت از فرامین الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به افزایش مراکز اقامه نماز جماعت به 60 مرکز در مجموعه شهرداری تبریز  ادامه داد: این ظرفیت ارزشمند، فرصت مناسبی برای تبیین مسائل اعتقادی، شرعی، اجتماعی و سیاسی توسط روحانیون حاضر در شهرداری تبریز است.

حجت الاسلام احمد حمیدی  در بخش دیگری از سخنان خود ، ترویج آیین دین مبین اسلام و دستورات قرآن و احادیث بزرگان دین را عاملی مهم در تنویر افکار عمومی کارکنان و موثر در  توسعه عملکرد اداره خواند و نقش روحانیون و ائمه جماعات را  را در تحقق این امر انكارناپذير دانست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)

دریافت 33 MB کد خبر 6096064

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)