Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمیدی افزود: حماسه عظیم 9 دی سرمایه‌ای بزرگ بود که در آن ملت ایران بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب تجدید بیعت کردند و توطئه های دشمنان داخلی، خارجی و فتنه گران را نقش برآب ساختند و حماسه ای بزرگ برای همیشه تاریخ رقم زدند.

وی: با اشاره به رهنمو دهای نماینده ولی فقیه در استان بر اهمیت بزرگداشت 9دی در انتقال مفاهیم ارزشمند اسلامی و قرآنی، تصریح کرد: همراهی با ولایت‌فقیه و پشتیبانی نمونه بارز اطاعت از فرامین الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به افزایش مراکز اقامه نماز جماعت به 60 مرکز در مجموعه شهرداری تبریز  ادامه داد: این ظرفیت ارزشمند، فرصت مناسبی برای تبیین مسائل اعتقادی، شرعی، اجتماعی و سیاسی توسط روحانیون حاضر در شهرداری تبریز است.

حجت الاسلام احمد حمیدی  در بخش دیگری از سخنان خود ، ترویج آیین دین مبین اسلام و دستورات قرآن و احادیث بزرگان دین را عاملی مهم در تنویر افکار عمومی کارکنان و موثر در  توسعه عملکرد اداره خواند و نقش روحانیون و ائمه جماعات را  را در تحقق این امر انكارناپذير دانست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود