Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اظهار کرد: نشریات دانشجویی محل تمرین تحلیل‌های دانشجویی و سرآغاز ریزبینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدرضا دهقانی در حاشیه افتتاحیه دفتر نشریات دانشجویی که با حضور حجت الاسلام حسن زارع مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و برخی از مسئولان دانشگاه که به نام شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلام نامگذاری شده بود، گفت: «حضور و فعالیت در نشریات دانشجویی که از ارکان مختلف چون تهیه فرم، تحلیل مسائل سیاسی روز، مقاله، عکس و سخن سردبیر تشکیل شده است جایگاهی برای تمرین تحلیل‌های دانشجویی و دلنوشته‌های این عزیزان است و سرآغازی را رقم خواهد زد تا ریزبینی در جامعه به ویژه در بین نسل فرهیخته آن یعنی دانشجویان رونق گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد افزود: «واحد یزد با داشتن 12 کانون فرهنگی دانشجویی و 6 نشریه که سه عنوان از آن مربوط به دانشکده پزشکی است روزهای خوبی را در آگاه سازی دانشجویان سپری می کند که انصافاً جمع آوری و کیفیت مطالب آنها قابل قدردانی است هر چند باید از آفت رونوشت برداشتن و کپی کردن به دور باشند تا همیشه ذهنی آماده و سرحال یاریگر آنها در تنظیم مطالب باشد.»

همچنین در مراسمی که با حضور فعالین دانشجویی به ویژه اعضای نشریات دانشجویی دانشگاه تشکیل شد دهقانی شنونده نکات و مشکلات دانشجویان در تهیه نشریه و فعالیت های دانشجویی بود و قول های مساعدی برای پویایی و فعال شدن بیشتر نشریات و کانون های دانشجویی و فرهنگی داده شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد