Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیت هیچ گاه نباید خود را بی نیاز از مطالعه و تحصیل بداند و افزون بر این باید همواره مراقب دام هایی مانند بد اخلاقی و بد دهنی باشد.

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد خاتمی، پنجشنبه درهمایش منطقه ای، صیانت از مقام والای روحانیت در شیراز بیان کرد: دام های دیگری نیز بر سر راه روحانیت وجود دارد که غفلت از خدا، قیامت و خود، مهمترین آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت تهران افزود: دام دیگری که ممکن است در مسیر راه روحانیت قرار گیرد، کم کردن رابطه روحانیت با مردم است اما بدون تردید روحانی موفق است که همواره با مردم در ارتباط باشد.
آیت الله خاتمی ادامه داد: روحانیت، شناسنامه دین است و روحانیون باید مراقب باشند که رفتارها و منش آنان در همین مسیر قرار داشته باشد.
وی گفت: اینکه مردم از برخی روحانیون تجلیل می‌کنند اما از برخی روحانیون کاخ‌نشین تجلیل نمی‌کنند، بیانگر بصیرت آنان نسبت به امور است.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یکی از تلاش های مذبوحانه دشمن، ناامید و مایوس کردن مردم است و برای ناکام گذاشتن این تلاش های خصمانه، روحانیون باید روح امید را در جامعه بدمند.
آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن به سالروز حماسه نهم دی، هدف جریان فتنه را سقوط نظام ولایی دانست و بیان داشت: فتنه سال 88 از یک کلمه دروغ شروع شد که حتی امروز هم برخی به آن توجه می‌کنند و باید گفت، بی بصیرتی دام بسیار بزرگی است که باید گرفتار آن نشد.
در این همایش منطقه ای، جمعی از طلاب و روحانیون استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.
6118 /2027
خبرنگار: سمیرا متین نژاد ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید