Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سرهنگ یدالله ستوده اظهار داشت: این تلفات انسانی در 15 تصادف یک هفته گذشته در جاده های جنوب استان رخ داده است.
وی ادامه داد: سرعت زیاد، انحراف به چپ، توجه نداشتن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم عمده علل بروز تصادف در این مدت بوده است.
وی با بیان اینکه در این مدت 6 مورد واژگونی وسایل نقلیه نیز گزارش شده است، افزود: بیشتر تصادفات به دلیل بی دقتی رانندگان اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مهمترین نکته برای جلوگیری از وقوع تصادفات رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از ارتکاب تخلفات در هنگام رانندگی است.
ستوده خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
 سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

برخی منابع از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه العربی به نقل از برخی منابع از کشته و زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر داد.

 

.

 

 منبع مذکور اشاره کرد که در عملیات مقاومت در محور نتساریم 2 نظامی اسرائیلی از لشکر 99 کشته شده و 8 نظامی دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم بین شمال و جنوب نوار غزه خبر داده بودند.

به گفته این منابع، چند  فروند بالگرد برای جابجایی مجروحان در این منطقه به زمین نشسته است.

بخش سانسور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی فعلا اجازه انتشار جزئیات این حادثه را نداده است.

قبل از این گردان‌های قسام اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران اسرائیلی را در محور نتساریم هدف حمله سنگین خمپاره‌ای قرار داده است.

القسام خطاب به نظامیان اسرائیلی: «در آتش خواهید سوخت»قسام شهادت سردار زاهدی و یارانش را تسلیت گفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد