Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@20:17:08 GMT

خاطرات بچه‌های مسجد جزایری اهواز در «دِین»

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۸۴۸۹

خاطرات بچه‌های مسجد جزایری اهواز در «دِین»

خبرگزاری شبستان: کتاب «دِین»، خاطرات بچه های مسجد جزایری اهواز به اهتمام «علی مسرتی» از سوی انتشارات «سوره مهر» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب شبستان، از شاخصه های بچه های مسجد جزایری اهواز مبانی و پایه های اعتقادی و معنوی آنها بود. با شروع جنگ تحمیلی از طرفی تربیت یافتگان این مسجد به جبهه های مختلف شتافتند و حماسه ها آفریدند و از طرف دیگر خود مسجد به مرکز تربیت و اعزام نیرو تبدیل و پایگاه محکمی برای مقاومت مردمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 کتاب "دِین "، خاطراتی از بچه های مسجد جزایری اهواز مشتمل بر 576 صفحه به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر راهی بازار کتاب شده است.

 

علی مسرتی در پیشگفتار کتاب " دِین " نوشته است: سالها بود جای کتابی درباره مسجد جزایری اهواز و نقش رزمندگان آن در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را خالی می دیدم و هرچه منتظر ماندم تا شاید یکی از بازماندگان آن دوران در این راه قدمی بردارد، چنین اتفاقی نیفتاد.

 

در قسمتی از کتاب " دِین " که مشتمل بر 4 فصل است، می خوانیم:« مدتی بود که شیخ هادی یک دختر متدین و انقلابی را که می شناخت برای ازدواج به مجید پیشنهاد می داد. خوشبختانه آن خواهر علاوه بر دیانت و انقلابی بودن، مدرک ماشین نویسی هم داشت و می توانست در کار تهیه اعلامیه ها کمک خوبی برای مجید و گروهش بود. حمید پس از بررسی استخاره کرد و این ازدواج را پذیرفت. مادر و خواهرش را برای دیدن آن خواهر و مقدمات ازدواج به خانه آنها فرستاد. طولی نکشید که مراسم ساده و کم هزینه ای برگزار شد و مجید متاهل شد.

 

گفتنی است، کتاب " دِین "، خاطراتی از بچه های مسجد جزایری اهواز به اهتمام علی مسرتی مشتمل بر 576 صفحه در شمارگان 2500 نسخه با قیمت 22000 تومان به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار کتاب شد.  

 

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه

دریافت 40 MB کد خبر 6090862

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • ویدئو| کاخ سفید مسجد شد
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند