Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند مرحوم آقا مجتبی تهرانی، پدرش را مجتهدی عامل به دستورات الهی خواند و گفت: پدرم، پیش از همه خود، عامل به معارف و دستورات الهی بود و همین سبب شد تا آنچه را که می‌گفتند در قلب و جان مردم نفوذ کند. ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ فرهنگی قرآن و عترت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی استاد اخلاق و فقیه مجتهد در 12 دی‌ماه 1391 دار فانی را وداع کرد و پیکر مطهرش پس از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب، در جوار بارگاه ملکوتی و منور عبدالعظیم حسنی(ع) آرامیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسین تهرانی فرزند مرحوم آقا مجتبی تهرانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به ویژگی‌های بارز مرحوم پدرش گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان این بود که او عالم، فقیه و مجتهدی بود که پیش از همه خود، عامل به معارف و دستورات الهی بود، لذا آنچه را که می‌گفتند بسیار در قلب و جان مردم نفوذ می‌کرد.

وی همچنین در این باره افزود: اخلاصی که ایشان داشتند و عملی را که به علم خودشان داشتند، بسیار در وجودش قابل مشاهده بود و به همگان نیز توصیه می‌کردند؛ انسان پیش از اینکه بخواهد به دیگران مطالبی را تذکر دهد، باید خودش عامل باشد تا مطلب در وجود طرف مقابل نفوذ کند و در غیر این صورت تاثیری بر طرف مقابل نخواهد داشت.

انتهای پبام/

R1444/P1356/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد

 مجتبی خاشی مدیر جهاد کشاورزی خاش، گفت: در راستای تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری به اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفته و در سال گذشته چهار هکتار باغ جدید گل محمدی احداث و  سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان به ۱۱ هکتار افزایش یافت.

مجتبی خاشی افزود: پیش بینی شده امسال ۱۱ تن گل محمدی از سطح باغات شهرستان خاش برداشت شود.

وی تصریح کرد گل محمدی پس از فرآوری در منطقه به صورت گلاب و گل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است