Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما  از اداره کل روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي، کمک هاي کوتاه مدت اين سازمان شامل کمک هزينه ازدواج، کمک هزينه مرخصي زايمان، کمک هزينه سفر بيمار و همراه، وسايل کمک پزشکي و توانبخشي (اروتز و پروتز)، غرامت نقص عضو، غرامت دستمزد ايام بيماري و کمک هزينه کفن و دفن است.

در اين مدت 51 هزار و 445 مورد کمک هزينه ازدواج به بيمه شدگان واجد شرايط ارائه شده و 60 ميليارد تومان براي اين کار هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين 94 هزار و 849 مورد کمک هزينه مرخصي زايمان ارائه و 131 ميليارد تومان نيز براي اين موضوع هزينه شده است.

در اين بازه زماني 13 هزار و 842 مورد کمک هزينه سفر پرداخت و 3 ميليارد و 777 ميليون تومان هزينه شده است. همچنين 216 هزار و 28 نفر بابت کمک هزينه اروتز و پروتز 16 ميليارد و 600 ميليون تومان دريافت کرده اند.

563 نفر بابت غرامت نقص عضو 1 ميليارد و 774 ميليون تومان دريافت کرده اند و بابت غرامت دستمزد ايام بيماري 162 ميليارد تومان به 235 هزار و 461 نفر پرداخت شده است.
بابت کمک هزينه کفن و دفن نيز مبلغ 17 ميليارد تومان به بازماندگان 24 هزار و 65 نفر پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگر در کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد گفت: تأمین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده‌ای در راستای ادامه کار و تولید انجام داده است.
به گفته وی بخشودگی جرائم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان و تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه‌های مدیون استان بخشی از اقدامات تأمین اجتماعی انجام شده در راستای امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است.
منوچهر گودرزی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه‌ای آنها انجام شد غیرحضوری کردن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است.
گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره می‌برند.
 در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه کارخانه شیر لرستان قدر دانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی