Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پايگاه اينترنتي خبري صفاي فلسطين؛ گروهها و نيروهاي مقاومت اسلامي فلسطين در غزه اعلام کردند: تصميمات شوراي مرکزي سازمان آزاديبخش فلسطين (ساف) در حد آرمانهاي ملت فلسطين نيست.
گروه ها، نيروهاي ملي و مقاومت اسلامي فلسطيني تأکيد کردند: خروجي شوراي مرکزي و تصميماتش در حد آرمان هاي ملت فلسطين نيست و همچنان خطرهاي پيراموني به ويژه تصميم دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا درباره قدس و به رسميت شناختن آن به عنوان پايتخت رژيم اشغالگر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خالد ابو هلال دبير کل جنبش الاحرار (تشکيلات نزديک به جنبش حماس)گفت:«تصميمات شوراي مرکزي درباره مسائل ملي است و اين شورا مستقيما وارد عمل نمي شود.ما انتظار داريم شوراي مرکزي سازمان آزاديبخش فلسطين توافق اسلو را لغو کند که اين اتفاق رخ نداد».وي اظهار داشت: برآيند شوراي مرکزي چيزي غير از نسخه تکراري سال 2015 نيست.
دبيرکل جنبش الاحرار دعوت محمود عباس رئيس تشکيلات خود گردان فلسطيني را براي لغو محاصره غزه به تمسخر گرفت وگفت:«در حال حاضر اسرائيل تحريم هايي عليه نوار غزه اعمال مي کند».
وي در ادامه اين مطلب افزود: رهبران تشکيلات خودگردان فلسطيني که در اين شورا گرد هم مي آيند فراموش کرده اند چه کسي غزه را محاصره کرده است.محمود عباس مي خواهد از اشغالگراني که غزه را محاصره کردند،شکايت کند در حاليکه چاقويي که سر مردم غزه را مي برد در همان شوراي مرکزي وجود دارد.
ابوهلال از تصميم شوراي مرکزي درباره تعليق به رسميت شناختن اسرائيل شگفت زده شد و گفت: «تفاوت زيادي بين به رسميت نشناختن و تعليق به رسميت شناختن وجود دارد.اين بازي و نيرنگي بزرگ براي افکار عمومي فلسطينيان است».
وي در ادامه اين مطلب افزود:اين تصميم بسيار روشن تر از نتايج شوراي مرکزي است يعني همان ادامه سلطه گري در مسير سازش و مذاکرات بيهوده با اشغالگران است.
وي افزود: رئيس تشکيلات خود گردان فلسطيني دور جديدي از مذاکرات را براي پيدا کردن حاميان جديد آغاز خواهد کرد.
دبير کل جنبش الاحرار اظهار داشت: چالش واقعي در برابر مردم ما و نيروهاي پويايش مقابله با چالش هاي آمريکا و اسرائيل است که مي خواهند آرمان فلسطين را هدف قرار دهند.
وي تصريح کرد: در پاسخ به اقدامات ضد فلسطيني اشغالگران بايد انتفاضه را شدت بخشيم و مقاومت را با تمامي ابزارش فعال کنيم تا از حق مردم خود محافظت کنيم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس در قاهره پایان یافته است.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: کمی پیش‌تر دور کنونی گفت‌وگوها در قاهره پایان یافت. هیأت جنبش حماس امشب قاهره را برای مشورت با سران این جنبش ترک خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیأت جنبش حماس پاسخ این جنبش را به برادران میانجیگر مصری و قطری ارائه داد و گفت‌وگوهایی عمیق و جدی را با آنان به انجام رساند.

حماس اعلام کرد: این جنبش بر برخورد کاملاً مثبت و مسئولانه، توجه و مصمم‌بودن خود برای دستیابی به توافقی که پاسخگوی خواسته‌های ملت ما باشد، تجاوز را به طور کامل پایان ببخشد و عقب‌نشینی کامل اشغالگران از نوار غزه، بازگشت آوارگان، افزایش امدادرسانی، آغاز بازسازی و همچنین مبادله اسرا را محقق کند تاکید می‌نماید.

گفتنی است این دور از گفت‌وگوها برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه و همچنین مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در قاهره ۲ روز به طول انجامید.

کد خبر 6097600

دیگر خبرها

  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • مروری بر نحوه شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین در آمریکا همزمان با اوج‌گیری تجمعات ضدصهیونیستی در غرب
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد