Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@01:37:31 GMT

سیما تیرانداز به «کاتیوشا» پیوشت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۹۰۱۰

سیما تیرانداز به «کاتیوشا» پیوشت

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم، «کاتیوشا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی فیلمی در ژانر کمدی است که فیلمنامه آن مدتی پیش توسط مهدی علی میرزایی بر اساس طرحی از خشایار الوند نوشته شده است.

علاوه بر سیما تیرانداز تاکنون حضور هنرمندانی همچون ارژنگ امیرفضلی، لیلا اوتادی و قاسم زارع در این فیلم قطعی شده و به زودی بازیگران دیگری نیز به این جمع اضافه و معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.»

بخشی از عوامل این فیلم که حضورشان تاکنون قطعی شده عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی، دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، مدیر تولید: علیرضا یگانگی، برنامه‌ریز: عاطفه باقری، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گل‌زاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، موسیقی متن: مهدی کلانتری، عکاس: پیمان گرزم، گروه کارگردانی: محمد تیموری، سید امین شجاعی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، پوریا ناصربخت ، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا.

501

کاتیوشا علی عطشانی خشایار الوند لیلا اوتادی سیما تیرانداز

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش