Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال شورجه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران در واکنش به تروریست خواندن جبهه مقاومت و حزب‌الله در نگاه استکبار جهانی اظهار کرد: طبیعی است که آمریکا به حزب‌الله مقاوم و مدافع آرمان‌های فلسطین و لبنان و در مجموع اسلام در همسایگی رژیم غاصب صهیونیستی این اتهام‌زنی‌ها را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حزب‌الله تنها نهاد جدی و مستحکم مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: طبیعی است که گروه بسیار تأثیرگذار در جهان عرب هم در این رابطه واکنش نسبت به حزب‌الله داشته باشند و جبهه مقاومت را تروریست بنامند.

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه در جهان شاهد بی‌عدالتی‌های بسیار زیادی هستیم، اضافه کرد: جنایات بسیاری امروز آل‌سعود در یمن انجام می‌دهد و هیچ گوش شنوا و چشم بینایی متأسفانه در سازمان ملل متحد و نهادهای حقوق بشری‌ وجود ندارد و این جنایت‌ها را نمی‌بینند.

شورجه با تأکید بر اینکه آل‌سعود در منطقه جنایات زیادی انجام داده است، تصریح کرد: سعودی‌ها از گروه تروریست و جنایت‌کار ناحق داعش حمایت مالی کردند؛ زیرا اربابان آن‌ها این گروه‌ها را برای ایجاد ناامنی در منطقه شکل داده بودند و سرمایه‌گذاری کردند تا حملاتی به یمن داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جهان پر از بی‌عدالتی‌ها، نابرابری‌ها، جور و جفا و ظلمی است که به مظلومان می‌شود، اضافه کرد: نهادهایی مثل جبهه مقاومت اسلامی و خصوصاً حزب‌الله لبنان برابر این فجایع ساکت نشدند و جبهه‌گیری کردند و فریادشان به‌صورت عملی و گفتاری بلند بوده است.

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه طبیعی است که دشمن استکباری و رژیم صهیونیستی و ابزارهای آن‌ها در منطقه نسبت به حزب‌الله جبهه بگیرند و مقابله کنند، افزود: آنهای باید انواع اتهام‌زنی‌ها را به این گروه‌ها و کشورهای به‌حق ازجمله نظام جمهوری اسلامی ایران بزنند تا حقوق بشری را که رعایت نمی‌کنند، مشهود نشود.

شورجه با تأکید بر اینکه استکبار جهانی پدر تروریست‌های بین‌المللی اتهام تروریست‌پروری به ایران می‌زند، تصریح کرد: همه این اتهامات به خودشان برمی‌گردد و آنها دنبال فرافکنی هستند تا این اتهامات را از خودشان دور کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی دنبال بازی با افکار عمومی با این ترفندها هستند، اظهار کرد: آنها امروز توپ را به زمین دیگران می‌اندازند و سر خودشان را زیر برف کرده‌اند و فکر می‌کنند جهان آن‌ها و فعالیت‌هایشان را نمی‌بیند.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی


 به گزارش تابناک، دولت فدرال سومالی اعلام کرد: طی چند هفته اخیر ۱۰۰ تن از تروریست‌های وابسته به گروه الشباب در مناطق مختلف کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

در بیانیه دولت موگادیشو آمده است: ده‌ها تن تروریست وابسته به الشباب در ایالت‌های گلمدگ، هیرشبیلی، جوبالند، موگادیشو و مناطق جنوب غربی کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

به نوشته روزنامه سومالی جدید چاپ موگادیشو، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور سومالی تصریح شده است: این عفو بستری را فراهم می‌آورد تا افراد مسلح با کنار گذاشتن اقدامات خشونت آمیز به جامعه بازگردند و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

دولت سومالی با استقبال از جدا شدن افراد مسلح از گروه‌های تروریستی تاکید کرد: مبارزه با افراط گرایی و تروریست ادامه خواهد داشت تا ثبات و امنیت بر کشور حاکم شود.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب «حسن شیخ محمود» به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود