Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:41:54 GMT

رژه موتورسواران نیروهای مسلح همزمان با آغاز دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۴۷۲۶

رژه موتورسواران نیروهای مسلح همزمان با آغاز دهه فجر

جانشین تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین گفت: همزمان با اولین روز از دهه فجر در ۱۲ بهمن ماه رژه موتورسوران نیروهای مسلح در قزوین را خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سرهنگ جهانبین ذهابی جانشین تیپ ۱۱۶  پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته نیروهای مسلح که به مناسبت تشریح برنامه‌های دهه فجر در سالن جلسات لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید عهد با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است

وی درخصوص نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: ارتش در سال ۱۳۴۲ اقدامات گسترده‌ای را بر علیه رژیم شاهنشاهی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه امام راحل ارتش را مهم ترین سازمان دفاعی کشور می‌دانستند گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در روز ۱۲ بهمن سال  ۵۷ در بهشت زهرا عنوان کردند ارتش باید مستقل عمل کرده و زیر نظر مستشاران اجنبی نباشد.

جانشین تیپ ۱۱۶  پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر عنوان کرد: همزمان با اولین روز از دهه فجر در ۱۲ بهمن ماه با هماهنگی سایر نیروهای مسلح مراسم رژه موتور سوران و دیدار فرماندهان، مسوولین، روحانیون و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین را خواهیم داشت.

این مسوول خبر داد: شرکت یگان نیروهای مسلح در مراسم غبارروبی و گلباران مزارهای شهدا توسط بالگردهای هوا نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شرکت در نماز جمعه ۲۰ بهمن ماه و اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه‌ها و از دیگر برنامه‌های در نظرگرفته شده است.

ذهابی بیان کرد: دعوت از کارکنان بازنشسته ارتش و تقدیر از پیشکسوتان، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در استان قزوین و گیلان، برگزاری جشنواره دهه فجر در سالن اجتماعات ۲۹ فروردین و اعزام همسران حافظ قرآن به مشهد، برگزاری محفل انس با قرآن و مسابقات دوومیدانی کارکنان نیروهای مسلح، سر دادن ندای الله اکبر و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره خوبان توسط طرح ۲۳ گانه لبیک یا امام خامنه ای  نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برای اولین سال بر اساس خط مشی فرمانده ارتش مطرح شده که در قزوین و زنجان اجرا خواهد شد.

این مسوول افزود: بر اساس این طرح  تقدیر از کارکنان در سه مرحله کاری در راستای کار نظامی‌گری بر مبنای  ایمان، انظباط ،آموزش انتخاب می‌گردند و از نفرات برتر تقدیر به عمل می آید.

وی با اشاره به آموزش سبک زندگی ویژه همسران و کارکنان ارتش گفت: اساس بنیاد جامعه خانواده است که اگر براساس اصول و منطق خاص اجرا شود خیلی از مسائل جامعه حل شده و به جامعه رسوخ پیدا نمی کند.

در ادامه سرهنگ محمدی معاون هماهنگ کننده نیرور انتظامی اظهار کرد: برنامه های دهه فجر بر اساس مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح در هر استان با محوریت یکی از نیروها انجام خواهد شد که در استان قزوین با محوریت ارتش پیش بینی شده است.

وی ضمن تشریح  برنامه های مشترک نیروهای مسلح نیروی انتظامی افزود: باتوجه به اینکه امسال دوازدهم بهمن روز پنجشنبه است زنگ انقلاب روز شنبه ۱۴ بهمن ماه به صدا خواهد درآمد.

سرهنگ محمدی در انتها  تصریح کرد: امیدوارم که امسال دهه فجر پرشورتر و قوی تر از سال های گذشته برگزار شود که بتوانیم نسبت به شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ادای دین کرده باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰ هزار مسکن به نیروهای مسلح/ آغاز عملیات ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی

رئیس جمهور گفت: دولت و نیروهای مسلح با توجه به امکانات‌شان کار ساخت مسکن را با حساسیت دنبال می‌کنند و با حرکت جهادی باید این مسیر ادامه داشته باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه شورای‌عالی مسکن و آیین واگذاری 10 هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح طی سخنانی بیان کرد: نیروی انسانی محوری‌ترین عنصر در نیروهای مسلح است؛ موضوع انگیزه و آرامش برای این نیروی انسانی بسیار اهمیت دارد.

دستور رئیسی برای تأمین زیرساخت‌های لازم واحدهای مسکونی در حال احداث وی افزود: نقش مسکن در هزینه‌ی زندگی و سبد مصرف بالاترین بخش است، تأمین مسکن برای نیروهای مسلح می‌تواند آرامش بسیاری برای ایشان و خانواده‌هایشان فراهم کند. همت فرماندهان عالی نیروهای مسلح با همکاری وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح قابل تقدیر است.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: دولت و نیروهای مسلح با توجه به امکانات‌شان کار ساخت مسکن را با حساسیت دنبال می‌کنند و با حرکت جهادی باید این مسیر ادامه داشته باشد. امروز 10 هزار واحد مسکونی تحویل نیروهای مسلح می‌شود و آغاز عملیات ساخت 14000 واحد مسکونی را برگزار می‌کنیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کند
  • مروری بر دستاوردها و رخدادهای نظامی ۱۴۰۲
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟ /۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟/۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • آغاز عملیات احداث ۵۱۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ارومیه
  • دستور رئیسی در خصوص مسکن نیروهای مسلح
  • خبر خوش سرلشکر موسوی درباره ساخت مسکن برای نیروهای ارتش
  • به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم
  • سرلشکر موسوی: به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم
  • تحویل ۱۰ هزار مسکن به نیروهای مسلح/ آغاز عملیات ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی