Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان وظیفه این بانک را خانه‌دار کردن مردم دانست وگفت: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی درتلاش برای خانه‌دار کردن قشر متوسط و دهک‌های پایین جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، بابایی به مناسبت ایام دهه فجر ،در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این ایام الله گفت: بانک مسکن  در راستای تسهیل در امکان خرید و ساخت واحد مسکونی توسط اقشار متوسط جامعه اقدام به ایجاد حساب صندوق پس انداز یکم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه متقاضیان استفاده از این طرح می توانند در تهران از تسهیلات 80 میلیون ریالی ودر مراکز استانها 60میلیون ریالی ودر سایر مناطق 40میلیون ریالی بهره مند شوند اضافه کرد: مدت بازپرداخت  این تسهیلات حداكثر 12 سال است.

 

 بابایی با اشاره به وجود بیش از چهارهزارو830 حساب پس‌انداز یکم در استان سمنان اظهارداشت: با توجه به جمعیت بیش از 700هزار نفری استان این رقم می‌تواند بیشتر از متقاضیان فعلی باشد.

 

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با بیان این مطلب که مردم هنوز با این طرح و مزایای فوق‌العاده آن آشنایی ندارند چرا که این طرح یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای خانه‌دار شدن خانه‌اولی‌ها است تصریح کرد:هیچ بانکی مدت زمان بازپرداخت را تا این حد افزایش نداده است.

 

به گفته وی در استان سمنان 21 شعبه بانک مسکن  برای ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح مسکن یکم آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

 

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان طرح بلندمدت رها و سپرده کوتاه مدت ممتاز،از طرح‌های ویژه دیگر این بانک دولتی برای کمک به ساختن سرپناه برای اقشار متوسط و پایین جامعه نام برد.

 

وی، صدور 162 هزار کارت تسهیلات برای رفاه حال شهروندان برای پرداخت قسط، اجرای طرح نمونه کشوری احراز هویت برخط مشتری در سمنان و وجود بیش از 600 صندوق امانت، را از خدمات شعبه های این بانک عامل در استان عنوان کرد.

 

بابایی در ادامه به تسهیلات اعطایی بانک مسکن در استان سمنان اشاره داشت وگفت:  کل تسهیلات اعطایی بانک مسکن در استان از ابتدای فعالیت این بانک تاکنون 20 هزار میلیارد ریال بوده که 9 هزار میلیارد ریال آن مربوط به مسکن‌مهر و حدود 11 هزار میلیارد ریال آن مربوط به غیرمسکن‌مهر بوده است.

 

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با بیان اینکه در برخی استان‌ها سهم پروژه‌های مهر از معوقات تا 99درصد می‌رسد افزود: از حدود 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن سمنان 9 هزار میلیارد ریال مربوط به مسکن مهر است که 863 میلیارد ریال از آن مشمول معوقات است.

 

بابایی با تاکید بر اینکه 70 درصد از معوقات تسهیلات بانک مسکن استان سمنان مربوط به مسکن مهر است، بیان کرد: 22 درصد از این 70 درصد مربوط به مسکن مهر روستایی است.

 

وی با اشاره به عدم فروش اقساطی پنج هزار و 428 واحد مسکن مهر در استان سمنان بیان کرد:بانک مسکن در مجموع بیش از 53 هزار و 400 فقره تسهیلات برای ساخت مسکن‌مهر در شهرستان های مختلف استان اعطاء کرده که بیش از 15هزار فقره آن مربوط به آماده‌سازی این پروژه‌ها بوده است.

 

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با بیان اینکه نسبت تسهیلات به معوقات در شعبه های بانک مسکن استان سمنان 10 درصد است، گفت: این نرخ در مورد واحدهای مسکونی غیر از مسکن مهر در استان حدود سه درصد است.

 

بابایی از پرداخت سه هزارو387 فقره تسهیلات به ارزش یک میلیون و 190 هزار و 661 میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون  به مردم از سوی این بانک خبرداد وافزود: بیش از 90درصد تسهیلات ما در حوزه مسکن و ساخت و سازبوده است.

 

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با بیان اینکه بانک مسکن در پرداخت تسهیلات رتبه اول را در استان به خود اختصاص داده تصریح کرد: این در حالی است که ما در بحث منابع، دارای رتبه پنجم در استان هستیم.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه

یک اقتصاددان درباره روند نرخ تورم تا پایان سال توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، احمد حاتمی یزدی، اقتصاددان در جواب این پرسش که نرخ تورم در سال جاری به نظر شما به هدف دولت یعنی بازگشت به کانال ۲۰ تا ۳۰ درصد نزدیک خواهد شد یا خیر؟ گفت: نه تنها امسال بلکه در سال آینده نیز به نظر من نرخ تورم بالاتر از ۴۰ درصد باقی خواهد ماند.

این مدیر اسبق بانکی عنوان کرد: جامعه در حال تغییر وضعیت است. طبقه متوسط تحت تاثیر سیاست‌های اشتباه اقتصادی در حال از بین رفتن است و در نتیجه این اتفاق جامعه به دو طبقه فقیر و بسیار ثروتمند تقسیم می‌شود.

وی تاکید کرد: در این جامعه طبیعتا توسعه‌ای رخ نمی‌دهد و فشار موجود بر بخش مولد نیز موید همین مدعاست.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه