Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر گفت: یکی از مطالبات بحق دانشجویان در مقاطع گوناگون اختصاص فضاهای مناسب کارگاهی و سایر ملزوماتی است که برای تمرین و اتودهای هنری باید تهیه شود و در اختیار آنها قرار گیرد.

سیدحسن سلطانی، رئیس دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به واحدهای عملی و کارگاهی دانشجویان رشته‌های گوناگون هنرهای تجسمی یکی از مطالبات بحق دانشجویان در مقاطع گوناگون اختصاص فضاهای مناسب کارگاهی و سایر ملزوماتی است که برای تمرین و اتودهای هنری باید تهیه شود و در اختیار آنها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اظهار نظر در مورد این مسئله که آیا فضای کارگاهی که در اختیار هنرجویان و دانشجویان دانشکده قرار می‌گیرد تا چه اندازه تکافوی نیاز درسی آنها را می‌دهد یا نه از سوی اینجانب و سایر کارشناسان این دانشکده و گروههای تخصصی ذیل آن منجر به ارائه آمارهای متناقضی خواهد شد که چندان راهگشا نبوده و قادر نیست گره‌ای از مشکلات موجود را بگشاید.

سلطانی تصریح کرد: اگر جهاد دانشگاهی هنر به دنبال راهی به منظور رفع برخی مشکلات موجود در امور دانشجویی و فضای علمی حاکم بر دانشگاه است نیاز به انجام کار زیربنایی در این زمینه دارد و در مورد اخیر که بحث تناسب میان فضا و امکانات آموزشی با آمار دانشجویی مطرح می‌شود به نظر می‌رسد که ابتدا باید فرم‌های نظرسنجی تهیه و تنظیم  شده و هم در اختیار دانشجویان و هم اساتید و مدیران گروه‌ها قرار گیرد تا آنها از نقطه نظرهای مختلف این مسئله را مورد مداقه قرار دهند.

رئیس دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر در  ادامه گفت: برایند این اظهارنظرها منجر به ارائه گزارش موثق و متقن نسبت به کمبودها و ضعف‌ها و یا حتی نقاط قوت موجود در این زمینه خاص خواهد شد تا برپایه آن بتوان با اولویت‌بندی مسائل را مورد حل و فصل قرار داد.

وی در پایان گفت: البته که دانشگاه هنر در قالب تمامی دانشکده‌های زیرمجموعه خود از تمام توان و بضاعت فنی، تأسیساتی و امکاناتی که در اختیار دارد در جهت خدمت رسانی آموزشی و دانشجویی نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورد اما به نظر من تهیه گزارشهایی موثق براساس آن قالبی که عرض شد و یا هر مورد مشابهی قادر خواهد بود تسریعی در رفع برخی کمبودها و مسائل پیش رو صورت دهد و تصمیمات اتخاذ شده در این موارد را هدفمند سازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه