Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، تیم فراز بام خائیز دهدشت با قرار گرفتن در سکوی دوم رقابت‌های هندبال دسته یک مردان کشور، به لیگ برتر هندبال در سال ۹۷ صعود کرد.
براساس این گزارش در دیدار پایانی این رقابت‌ها که در سالن امام علی شهرستان مرودشت فارس برگزار شد، تیم فرازبام خائیز دهدشت در دیدار نهایی در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳۲ بر ۳۱ از تیم نجف آباد اصفهان شکست خورد و به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در دیدار رده بندی تیم هیات هندبال اسلام آباد کرمانشاه برابر تیم قصر نشاط ایرانیان بهبهان با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به برتری دست یافت و عنوان سوم را از آن خود کرد.
بدین ترتیب تیم‌های نجف آباد و دهدشت جواز حضور در لیگ برتر هندبال مردان در سال ۹۷ را کسب کردند.
مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با حضور هشت تیم در ۲ گروه برگزار شد که در گروه یک، تیم‌های هیات هندبال اسلام آباد کرمانشاه، پیشگامان کویر یزد، قصر نشاط بهبهان و ایل باصری مرودشت حضور داشتند.
همچنین تیم‌های رعد پدافند قرچک ورامین، نجف آباد، فراز بام دهدشت و ستارگان دشستان بوشهر هم در گروه دوم قرار داشتند.
تیم‌های آخر گروه یک و گروه ۲ به دسته دوم صعود کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دوره لیگ قهرمانان فوتبال زنان آسیا درحالی برگزار خواهد شد که 22 کشور آسیایی قهرمانان خود را برای حضور در این رقابت‌ها معرفی کرده‌اند.

خاتون بم، قهرمان لیگ برتر زنان ایران، نماینده فوتبال زنان کشورمان در این مسابقات خواهد بود و با تیم‌هایی از کشورهای استرالیا، بوتان، چین، کره شمالی، تایوان، کره جنوبی، هنک کنگ، هند، ژاپن، اردن، لائوس، مالزی، میانمار، سنگاپور، عربستان سعودی، تایلند، امارات متحده عربی، ازبکستان و ویتنام رقابت خواهد کرد.

گفتنی است که خاتون بم سال گذشته در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانان کشورهای کره جنوبی، استرالیا و ازبکستان رقبات کرد که سهم بمی‌ها از این سه مسابقه فقط یک تساوی برابر قهرمان ازبکستان بود.

دیگر خبرها

  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • تجلیل از معلمان شهر دهدشت/ تقدیر از فرهنگیان خبرنگار
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی