Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@20:17:14 GMT

چرا «عصبانی نیستم» اکران نشد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۷۴۴۷

رویداد۲۴-سخنگوی شورای صنفی نمایش اما در این‌باره می‌گوید، علت اکران نشدن فیلم «عصبانی نیستم» این‌بار انصراف پخش‌کننده این فیلم است.

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که ماجرای اکران شدن آن خود به یک سریال تبدیل شده است، بار دیگر از نمایش بر پرده سینماهای کشور بازماند تا باز، پرسش‌ها و انتقادهایی حول این موضوع شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای صنفی نمایش اما در این‌باره می‌گوید، علت اکران نشدن فیلم «عصبانی نیستم» این‌بار انصراف پخش‌کننده این فیلم است.

غلامرضا فرجی در پی انتشار مطالبی مبنی براینکه قرار بوده این فیلم از ۲۵ بهمن‌ماه اکران شود ولی مجوز آن صادر نشده است، به ایسنا گفت: شورای صنفی نمایش هیچ مشکلی با اکران فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان ندارد اما از آنجا که مؤسسه پخش فیلمیران از پخش و اکران این فیلم انصراف داده است، باید پخش‌کننده جدیدی معرفی و روال اداری آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شود.

او افزود: هر فیلمی برای اکران در سینماها باید پخش کننده خود را به سازمان سینمایی معرفی کند و چون درباره فیلم عصبانی نیستم پروانه ثبت شده در شورا به نام موسسه پخش فیلمیران است باید پخش کننده جدید معرفی شود تا پس از طی مراحل در مورد مقرر اکران شود.

علی سرتیپی - مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران - نیز در تماس خبرنگار ایسنا، انصراف خود را از پخش فیلم عصبانی نیستم تایید کرد و گفت: با توافق کارگردان فیلم از پخش «عصبانی نیستم» انصراف داده‌ام.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!

شاگردان تاتا مارتینو به صدر جدول بازگشتند

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی میهمان نیو انگلند بود و با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی رسید.

مسی، مرد اول زمین

این نتیجه در حالی رقم خورد که نیو انگلند در همان دقیقه اول به گل رسید اما شاگردان تاتا مارتینو در ادامه و به لطف درخشش استثنایی لیونل مسی، چهار گل به ثمر رساندند و سه امتیاز این جدال را دشت کردند. مسی با ثبت دو گل و یک پاس گل ستاره زمین بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد، همچنین گل دیگر اینتر میامی نیز روی ریباند شوت ستاره آرژانتینی به ثمر رسید. لوییس سوارز در ادامه روند عالی خود در فصل جدید، باز هم گلزنی کرد و گل چهارم میامی را به ثمر رساند. ضمن اینکه گل دوم مسی روی پاس گل سرخیو بوسکتس وارد دروازه نیو انگلند شد.

شاگردان تاتا مارتینو با این برتری، ۲۱ امتیازی شده و بار دیگر به صدر جدول کنفرانس شرق بازگشتند.

نمرات بازیکنان اینتر میامی مسی بهترین بازیکن زمین لقب گرفت جدول کنفرانس شرق صدرنشینی اینتر میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس