Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که تیم های قدرتمند انگلیسی، نسبت به تیم های رده بالای آلمانی، استاندارد بیشتری دارند.

طرفداری- میشائیل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان که سابقه حضور در چلسی و لیگ برتر را در کارنامه دارد، به مقایسه تیم های رده بالای انگلیسی و آلمانی پرداخت. بالاک معتقد است که تفاوت زیادی در کیفیت تیم های رده بالای این دو کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مصاحبه با کیکر گفت:

در بوندس لیگا، به بایرن مونیخ علاقه دارم. سطح تیم های پایین تر از بایرن مونیخ در بوندس لیگا، چندان بالا نیست. لیگ برتر، معیار همه چیز است. تفاوت زیادی در کیفیت تیم های آلمانی و لیگ برتری می بینم اما این تفاوت، را مدتی بود که ندیده بودم و مربوط به سالیان قبل بود. طی سال های اخیر، فکر می کردیم که باشگاه های دیگر آلمانی چون دورتموند می توانند اختلاف با بایرن مونیخ را کاهش دهد اما با گذر زمان، چنین اتفاقی نیفتاد. 

بالاک با مهمت شول، هافبک بایرن مونیخ در خصوص ناکارآمد بودن مربیان جوان در بوندس لیگا، تقریبا هم نظر است:

مربیان جوان بوندس لیگا انگیزه زیادی دارند و قطعا دانش فنی آن ها نیز بالاست اما اغلب داشتن تجربه کم در سطوح بالا می تواند مشکل ساز شود. در بخش پرورش جوانان، از کیفیت ستارگان سابق فوتبال که در بالاترین سطح بازی می کردند می تواند استفاده شود و از نظر من این امر ضروری است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی در بازدید از غرفه استانداری فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در نخستین روز برگزاری این نمایشگاه، با توانمندی‌ها و زنجیره‌های ارزش این استان در حوزه‌های فولاد، گیاهان دارویی، گردشگری و کشاورزی بیشتر آشنا شد و گفت: استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد.

وزیر کشور بیان کرد: یکی از اتفاقات خیلی خوب، برگزاری نمایشگاه زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها برای دومین سال متوالی به همت وزارت کشور و استانداری‌ها است.

احمد وحیدی با بیان اینکه تلاش شده زنجیره‌های ارزش در هر استان تعریف و زمینه جذب سرمایه گذار برای آنها فراهم شود؛ گفت: باید با ارزیابی ابتدا و انتهای زنجیره بهترین زنجیره‌های ارزش شناسایی و انتخاب شوند؛ علاوه بر این گروه‌هایی که می‌توانند در راستای هم افزایی و هدفمندی در استان‌ها تعریف شوند نیز باید مشخص شوند.

وحیدی یکی از ویژگی زنجیره‌ها را امکان شکل‌گیری به صورت درون استانی و برون استانی عنوان و خاطرنشان کرد: دستیابی به اشتغالزایی هدفمند از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ارزش است.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از زنجیره‌های ارزش در استان‌های مختلف کشور شکل گرفته است؛ بیان کرد: خوشبختانه زنجیره‌های ارزش به سمت بلوغ خودشان حرکت می‌کنند و در این نمایشگاه اتفاقات خیلی خوب همراه با شور و نشاط قابل توجهی را شاهد بودیم.

وزیر کشور تسهیل کار سرمایه گذاران و ایجاد زمینه انتخاب برای آنها را از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ارزش عنوان کرد.

کد خبر 6090393

دیگر خبرها

  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی