Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@11:56:34 GMT

پیروزی بزرگ خونه به خونه و رهایی صدرنشین از شکست

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۲۳۵۴

پیروزی بزرگ خونه به خونه و رهایی صدرنشین از شکست

تهران- ایرنا- لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران با پیروزی خونه به خونه بابل در بازی بزرگ مقابل بادران تهران و رهایی تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان از شکست همراه شد.

به گزارش ایرنا؛ دیدارهای هفته بیست و پنجم جام آزادگان که از اهمیت بالایی برخوردار بود، امروز (یکشنبه) برگزار شد و در مهمترین رقابت، خونه به خونه بابل که با کسب چند پیروزی متوالی به رتبه دوم رسیده است در خانه خود از تیم رده دومی بادران تهران پذیرایی کرد و با تک گل «روح اله باقری» که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خونه به خونه با کسب چهارمین برد متوالی خود 48 امتیازی شد و جایگاه دومی را مستحکم کرد و بادران نیز 44 امتیازی باقی ماند.
در دیگر دیدار، نفت مسجدسلیمان با هدایت «محمود فکری» به میهمانی ملوان انزلی رفت و با گلی که «میلاد می داوودی» در دقیقه 92 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از شکست گریخت و به تساوی یک بر یک رسید تا 50 امتیازی شود.
**نتایج دیدارها بدین شرح است:
برق جدید شیراز یک - ماشین سازی تبریز صفر
اکسن البرز یک - مس کرمان یک
آلومینیوم اراک 2 - ایوانجوان بوشهر یک
شهرداری ماهشهر 3 - صبای قم یک
راه آهن تهران یک - مس رفسنجان صفر
شهرداری تبریز 2 - نساجی مازندران 2
ملوان انزلی یک - نفت مسجدسلیمان یک
خونه به خونه بابل یک - بادران تهران صفر
گل گهرسیرجان یک - فجرسپاسی شیراز یک
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی