Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور،‌ اعلام کرد: فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه آخرین مهلت برای ثبت‌نام در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی می‌باشد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا،‌ اظهار کرد: پیرو اطلاعیه‌۳۰ بهمن ماه ۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور و انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۶ اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با اعلام اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید علاوه بر کدرشته‌ محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور،‌ از بعدازظهر دیروز دوشنبه ۷ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh. org قرار گرفته است.

توکلی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در دوره‌های مذکور اقدام ننموده‌اند و یا نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد اطلاعیه مذکور در صورت تمایل می توانند در مهلت تعیین شده تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۹ اسفند نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز (سه شنبه ۸ اسفند ماه) تعداد ۱۸ هزار و ۵۱۴ نفر نسبت به ثبت نام در این دوره‌ها اقدام نموده‌اند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه