Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مدیرعامل شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان گفت: ارتقای کیفیت و تنوع محصولات حوزه تکنولوژی ساختمانی و ایفای مسئولیت های اجتماعی مدنظر این شرکت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه کندی در گردهمایی فعالان و مجریان تاسیسات و مکانیک استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان ۱۶ سال قبل آغاز به کار کرده و توانست طی این مدت روند رشد و گسترش مطلوبی را طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به کیفیت ممتاز کالاهای تولیدی این شرکت و استقبال داخلی و خارجی از آن، افزایش ارقام کالاهای تولیدی آن در دستور کار قرار گرفته و تلاش داریم با توجه به نیاز و بودجه مشتریان، کالاهای باکیفیتی را به تولید برسانیم.

مدیرعامل شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان بیان کرد: این گردهمایی فرصتی بود برای هم اندیشی صمیمانه و در عین حال فنی و تخصصی که این تعاملات و هم اندیشی ها قطعا در عرصه صنعت و خدمات فنی و مهندسی تاثیر به سزایی دارد.

کندی خاطرنشان ساخت: شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان نماینده انحصاری شرکت جورج فیشر سوئیس در ایران در بخش تکنولوژی ساختمانی است که علاوه بر خدمات حوزه فنی و تاسیسات، به انجام مسئولیت های اجتماعی خود در عرصه های مختلف توجه ویژه ای دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا شرکت گسترش فناوری طی روزهای اخیر با همکاری اتاق بازرگانی ایران و سوئیس، به حمایت مالی از برگزاری مسابقات اسکی با اهداف خیریه اقدام کرده که درآمد آن به منظور بازسازی مدارس و حمایت مالی از زلزله زدگان استان کرمانشاه تخصیص می یابد.

مدیرعامل شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان ادامه داد: تداوم فعالیت های اجتماعی و خیریه این شرکت مدنظر قرار دارد تا بتوانیم به ایفای نقش مطلوب و موثر در عرصه اجتماعی بپردازیم.

کندی اضافه کرد: همانطور که طی ۱۶ سال گذشته همواره پله های ترقی را برای خدمت به کشور عزیزمان ایران طی کرده ایم، قصد داریم از این پس نیز مجدانه در این مسیر گام برداریم و خدمات ارزنده ای را در حوزه خدمات فنی و تاسیساتی ارائه دهیم.

در پایان این گردهمایی نیز یک مراسم قرعه کشی انجام گرفت که از میان فعالان حوزه تاسیسات و مکانیک، به ده نفر به قید قرعه ده دستگاه جوش کاربردی از سوی شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان اهدا شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیام این دوره از همایش ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، اهمیت و نقش محوری آزمایشگاه تشخیص پزشکی در بهداشت عمومی و مراقبت از بیمار و همچنین ارائه جدیدترین دستاوردها در شناخت ، تشخیص و پیشگیری بیماری ها از جمله سرطان ها – بیماریهای مادرزادی و بیماری های واگیر است.

این همایش با حضور مسئولان فدراسیون بین المللی شیمی بالینی و طب آزمایشگاهی (IFCC)، فدراسیون آسیا اقیانوسیه بیوشمی بالینی و طب آزمایشگاه (APFCB) و فدراسیون اروپایی طب آزمایشگاهی (EFLM) به همراه مراکز علمی و دانشگاهی کشور و با حضور مهمانان و سخنرانان و اساتید برتر جهانی برگزار شده است.

در کنار این همایش چهار روزه، نمایشگاه بزرگ امکانات و دستاوردهای آزمایشگاهی تشخیص پزشکی با همکاری وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، آزمایشگاه های مرجع سلامت، پژوهشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و انجمن های علمی تخصصی کشور برگزار شده است.

در این همایش با رویکرد آزمایشگاه های تشخیص پزشکی آینده هوشمند، مبتنی بر شواهد و پاسخگو، جایگاه آزمایشگاه های پزشکی در سیاست گذاری سلامت، نقش هوش مصنوعی نسل جدید در ارتقای کیفیت و مدیریت آزمایشگاه های پزشکی، ملزومات توسعه پایدار نظام مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی و داده های بزرگ و همچنین آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه های مختلف علوم آزمایشگاه پزشکی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

دیگر خبرها

  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد