Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحقی گفت: تخریب آسفالت‌ها طبیعی است و شهرداری نیز سریعاً این نواقص را رفع خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین اسحقی در گفت‌‌وگو با آناج با بیان اینکه همه ساله در فصل زمستان و توأم با بارش باران و سرمای هوا، آسفالت برخی مناطق تخریب می‌گردد، ابراز داشت: سال قبل وضعیت آسفالت مسیرهای شهری به مراتب بدتر از شرایط کنونی بود و شهرداری در آستانه عید و در بازه زمانی اردیبهشت ماه آن‌ها را ترمیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا آسفالت‌‌ریزی مسیرهای دارای ناهمواری بعد از عید نوروز انجام خواهد پذیرفت، تصریح کرد: ما در حال حاضر نیز در برخی مسیرها آسفالت‌ریزی داریم و روزهایی که بارش برف و باران نداریم و هوا مساعد است، عملیات آسفالت‌ریزی ادامه خواهد داشت چراکه هنگام نمناک بودن زمین نمی‌توان نسبت به آسفالت‌ریزی اقدام کرد.

معاون عمرانی شهردار تبریز در پاسخ به انتقاد آناج از وضعیت نامناسب معابر بازار سرپوشیده تبریز، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید ترمیم و بهسازی بازار مسقف شهر وظیفه‌ی میراث فرهنگی است اما با این حال شهرداری احساس وظیفه کرده و نسب به بهبود وضعیت آنجا اقدام کرده است.

وی توضیح داد: عملیات کف‌سازی برخی راسته‌ها و حیاط‌های داخل بازار به پایان رسیده و برخی نماها نیز مرمت و مقاوم‌سازی شده‌اند اما با این حال هنوز کار زیادی مانده است؛ قطعاً تا پایان سال نمی‌توان عملیات بازار سرپوشیده را به صورت کامل پایان داد چراکه محدودیت‌هایی وجود دارند که موجب می‌گردند تا شهرداری نتواند به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه تردد شهروندان در بازار تبریز سرعت را از عوامل عمرانی گرفته است، تاکید کرد: در طول دو سال اخیر شهرداری کارهای زیادی در بازار سرپوشیده انجام داده و به علت اینکه در سال‌‌‌های قبل عملیات عمرانی در آنجا قرار نگرفته بود، اکنون وضعیت بغرنج است و باید کارهای زیادی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم

غلامحسین دباغ در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی بلاک ساقه- باغیک ایمنی را یکی از اولویت‌های مهم در راه آهن کشور دانست و گفت: این مسیر حدود ۱۹ کیلومتری با عنایت به خط مشی مدیران راه آهن مبنی بر ارتقای ایمنی، بهسازی شده است.

مدیرکل راه آهن قم کاهش هزینه‌های نگهداری خطوط، حذف تقلیل سرعت‌های بلند مدت و افزایش بهره وری را از مزیت‌های مهم این طرح بیان کرد.

دباغ با بیان اینکه در فرآیند بهسازی این طرح، ۲ کارگاه شامل دو دستگاه سرند به همراه سایر ماشین آلات مکانیزه ریلی به صورت مداوم فعال بوده گفت: همین امر موجب استفاده حداکثری از زمان مسدودی واگذار شده و کاهش مدت زمان اتمام طرح شد.

 مدیرکل راه آهن قم یادآورشد: در سال‌های اخیر، حدود ۱۳۲ کیلومتر خط در راه آهن قم مورد بهسازی قرار گرفته که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • تهاتر نفت برای اتمام عملیات راه‌آهن خرم‌آباد
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود