Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: با جناب اینفانتینو در خصوص حمایت از اعزام مدرسین مختلف، حضور مربیان، کارشناسان و مدیران ما در همایش‌ها و کنفرانس‌های فیفا و همچنین موفقیت‌های خوب فوتبال ایران و 5 ستاره شدن آن صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینفانتینو از وضعیت فوتبال بانوان ایران و گسترش این رشته در بین زنان و دختران کشور ابراز رضایت دارند. ایران کشوری کاملا امن از همه جهات است و بسیاری از کشورهای منطقه که گرفتار درگیری‌های داخلی و یا اقدامات تروریستی هستند در ایران بازی می‌کنند. ما این امنیت را زیرساخت اصلی کار خود می‌دانیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با توجه به نگاه غیرسیاسی فیفا و تاکید بر عدم دخالت ورزش در سیاست خواستیم تا تاکید کند که AFC نیز این نگاه را داشته باشد تا بتوانیم از دوره بعد، میزبانی‌ها را به صورت عادی داشته باشیم و تیم‌ها ملزم نباشند در کشور ثالث مسابقه دهند.

سلطانی‌فر ادامه داد: اینفاتینو با این نظر کاملا موافق است و اشاره کرد که نظرات خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهد تا این مشکل حل شود. حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در دربی امروز تهران که عشق و علاقه فوتبالی را در بین میلیون‌ها نفر از مردم ایران می‌بیند می‌تواند از دستاوردهای این سفر باشد تا از تعاملی که با هم خواهیم داشت استفاده کنیم.

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: با کمی صبر و تحمل و با هماهنگی بیشتر که با دستگاه‌های مختلف به وجود آمده و خواهد آمد به مرور این مشکل حل می‌شود. همانطور که مشاهده کردید در خیلی از مسابقات مشکلی وجود ندارد؛ شرایط فرهنگی و اخلاقی مناسب و آن چیزی که در شأن بانوان ما باشد باید فراهم شود چرا که در بحث زیرساخت‌ها مشکلی نداریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اینفانتینو از رئیس جمهور کشورمان برای تماشای بازی‌های جام جهانی دعوت کرده که این دعوت را امروز حضوری از رئیس جمهور خواهد داشت.

در بخشی از این دیدار رئیس فیفا از وزیر ورزش سوال کرد که آیا رئیس جمهور ایران به فوتبال علاقمند است؟ که سلطانی‌فر پاسخ داد: آقای روحانی بسیار علاقمند به ورزش و فوتبال هستند و اخبار و نتایج ملی را دنبال می‌کند.

سلطانی‌فر درباره استعفای رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی گفت: با استعفای خادم مخالفت کردیم.

604

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش فیفا رئیس جمهور دربی 86

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

 کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.
پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با نتیجه 4 بر یک تایلند را از پیش رو بردارند.

در پی این قهرمانی وزیر ورزش که در سالن بانکوک آره‌نا حضور داشت و نمایش تیم ملی را در تایلند تماشا کرد، متنی به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به‌‎وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقه‌مندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش‌دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به‌وجود آید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر ورزش تماشاگر ویژه دربی ۱۰۳ شد تاکید وزیر ورزش بر اصلاح آیین نامه شورای برون مرزی

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو