Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:38:06 GMT

تمجید مهاجم بارسلونا از کوتینیو

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۱۵۴۷

تمجید مهاجم بارسلونا از کوتینیو

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در غیاب لیونل مسی، بارسا شب گذشته موفق شد با گل‌های کوتینیو و سوارز حریف خود را شکست دهد و این در حالیست که مالاگا بیشتر زمان بازی را به خاطر اخراج سامو 10 نفره بود. کوتینیو گلی دیدنی روی پاس دمبله به ثمر رساند و پس از بازی، مهاجم فرانسوی به تمجید از هم تیمی برزیلی اش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:" همواره گفته ام که کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است. او امروز بار دیگر این را نشان داد و خیلی خوب کار کرد. لئو بهترین بازیکن جهان است و غیبت او کاملا محسوس بود ولی تولد فرزند سوم، اتفاق بسیار بزرگی برای او بود. به مسی تبریک می‌گویم و او در بازی بعدی کنار ما خواهد بود."

دمبله سپس این موضوع که بارسا با نیم نگاهی به بازی با چلسی، در نیمه دوم ضعیف تر کار کرد را تکذیب کرد و گفت:" قطعا این موضوع صحت ندارد. ما تمرینات را مثل همیشه انجام دادیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. البته می‌توانستیم بهتر پاسکاری کنیم و مالکیت توپ را بیشتر داشته باشیم. حالا که پیروز شده ایم به بازی بعدی فکر می‌کنیم."

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

دمبله: کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند