Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدحسین صادقی روز دوشنبه در آخرین نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان در سال 96 در سرسرای اجتماعات دادستانی، همه اقشار مردم را به برقراری نظم و آرامش در روزهای انتهای سال و به ویژه چهارشنبه آخر سال دعوت کرد

**خانواده ها مراقب فرزندانشان باشند
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در ادامه به چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و از خانواده ها خواست فرزندان خود را در این روز در خانه یا اماکن عمومی تنها نگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی بر فرهنگ سازی و آموزش برای کاهش آسیب هایی از جمله هنجارشکنی های چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و از رسانه ها خواست دراین راستا بیشتر تلاش کنند.
او گفت: سال گذشته در استان کرمانشاه 117 مورد مصدومیت در چهارشنبه آخر سال گزارش شد که 2 مورد آن شدید بود که یکی از آنها منجر به قطع دست پسر 14 ساله ای شد و 13 مورد نیز آتش نشانی برای خاموش کردن حریق منازل ماموریت داشت.
وی با بیان اینکه نشاط و شادی هیچ گونه وجه مشترکی با بی نظمی و به هم زدن آرامش مردم ندارد، گفت: بدون هنجارشکنی هم می توان به سرور و شادی پرداخت.
او تاکید کرد که مراکز عرضه مواد محترقه غیرمجاز را پلمب می کنیم و از مردم هم می خواهیم اگر اطلاعاتی از این مراکز دارند در اختیار پلیس یا دستگاه قضایی قرار دهند.
وی افزود: پلیس در این مدت پنج میلیون عدد مواد محترقه و 163 کیلوگرم اکلیل سرنج برای دست کردن این مواد را در استان کشف کرده است.
وی همچنین گفت که برخورد دادستانی با مزاحمان نوامیس، آلودگی صوتی و کشف حجاب نیز جدی است.
وی به گردانندگان وبگاه ها، سایت ها، کانال های تلگرامی و فعالان فضای مجازی که اقدام به شیوه های آموزش و درست کردن مواد محترقه، فروش و بازاریابی آن در فضای مجازی می کنند نیز هشدار داد که دست از این کار بردارند چرا که فعالیت های آنان غیرقانونی و غیرمجاز است و توسط پلیس فتا رصد می شود.

**رعایت نکات ایمنی در مسافرت نوروزی
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی از مردم خواست در هنگام ترک منازل خود به قصد سفر نکات ایمنی را برای جلوگیری از دستبرد و سرقت احتمالی رعایت کنند.
صادقی ابتدا از مردم خواست طلا و مسکوکات خود را درمنازل نگهداری نکنند و نزد بانک ها به امانت بگذارند.
وی همچنین از مردم خواست زمان دقیق سفرهای خود و خالی کردن منزل را نیز اطلاع رسانی عمومی نکنند و تنها به اطرافیان نزدیک خبر دهند.
وی از خانواده هایی نیز که در ایام نوروز در منزل حضور دارند مراقب منازل همسایگان خود باشند و هرگونه تردد مشکوک را نیز به پلیس اطلاع دارند.
او بر استفاده از سیستم های هشدار دهنده توسط مردم در منازل به منظور ارتقای سطح ایمنی و امنیت آن نیز تاکید کرد.

**کنترل قیمت ها از سوی تعزیرات حکومتی
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود از سازمان تعزیران حکومتی نیز خواست بر بازارهای استان نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند تا حقوق مصرف کنندگان رعایت شود.
صادقی همچنین بر نظارت و کنترل بیشتر بر همایش ها و آیین های خصوصی و دولتی نیز تاکید کرد و گفت: با رفتارهای ساختارشکنانه در این حوزه بنای مسامحه نداریم و برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت.

**افزایش پوشش انتظامی در روزهای پایانی سال
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در ادامه مردم را به رعایت نظم و قانون دعوت کرد و گفت: برای تامین نظم و امنیت در مکان ها تجمع مردم از قبیل بازار و مراکز خرید، افزایش پوشش انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.
صادقی کاهش درگیری، سرقت، بی نظمی و ناامنی را از اهداف دستگاه های متولی نظم و امنیت در این روزها دانست و از مردم نیز خواست با پلیس همکاری لازم را در راستای تحقق اهدافش داشته باشند.
وی به معضل ترافیک در شهر کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: جایی که نیاز به خودرو نیست مردم استفاده نکنند.
استفاده از وسایل نقلیه عمومی و بالا بردن آستانه صبر و تحمل از دیگر توصیه های دادستان به شهروندان در این روزها بود.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که در 32 شهر و 2 هزار و 600 روستا سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی