Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:25:17 GMT

مسابقات شطرنج جام نوروز در کامیاران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۲۸۰۲

مسابقات شطرنج جام نوروز در کامیاران آغاز شد

سنندج - ایرنا - چهارمین دوره مسابقات شطرنج جام نوروز، شامگاه پنجشنبه با حضور 114 شطرنج باز و برگزاری دور نخست این رقابت ها به میزبانی شهرستان کامیاران آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این رقابت ها به شکل آزاد (اوپن) در 9 دور به روش سوئیسی با حضور شطرنج بازانی از استان های کردستان، تهران، کرمانشاه، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی و ایلام در مجموعه ورزشی رستگاران بمدت 2 روز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات ویژه بازیکنان با رنکینگ (درجه بین المللی) کمتر از 2 هزار و 100 است و عصر جمعه با برگزاری دور پایانی و شناخت نفرات برتر و مراسم اهدای جوایز به کار خود پایان خواهد داد.
سومین دوره مسابقات شطرنج جام نوروز در استان کردستان نیز پارسال به میزبانی روستای پالنگان از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران برگزار شده بود.
به نفرات اول تا ششم این مسابقات و نفرات برتر رده های سنی مختلف که شامل 20 نفر اول رده های سنی می شود، جوایز نفیس نقدی اهدا خواهد شد.
چهارمین دوره مسابقات شطرنج جام نوروز توسط اداره ورزش و جوانان با همکاری آموزش و پرورش، هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان، هیئت شطرنج استان و شورای شهر کامیاران در حال برگزاری است.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است