Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست بابایی بر دانشگاه ملایر در حالی به پایان رسید که بسیاری از کارشناسان بر طولانی بودن مدت این سرپرستی اعتراض داشتند و معتقد بودند که مدت حضور سرپرست نباید بیش از سه ماه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ریاست بابایی بر دانشگاه ملایر در حالی به پایان رسید که بسیاری از کارشناسان بر طولانی بودن مدت این سرپرستی اعتراض داشتند و معتقد بودند که مدت حضور سرپرست نباید بیش از سه ماه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک مقام مسئول در این دانشگاه در مورد علت این تغییر در دانشگاه ملایر به خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: بابایی از زمان وزیر سابق وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری انتخاب شد و در واقع از سرپرستانی بود که در دوران دکتر فرهادی برای سرپرستی این دانشگاه معرفی شده بود.

وی در ادامه افزود: یکی از دایل طولانی شدن دوران سرپرستی وی نیز انتخابات و تغییر وزرا بود و به همین دلیل این پروسه به درازا کشید.

این مقام مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر محمد ملکی به عنوان سرپرست انتخاب شده است، در ادامه اضافه کرد: با آمدن غلامی در صدر وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری و تفاوت نوع نگاه این مقام مسئول با وزرای فعلی، سرپرست این دانشگاه تغییر کرد و امیدواریم این تغییر در راستای بهبود شرایط دانشگاه ملایر باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: محمد ملکی، دانشیار گروه مهندسی عمران دانشگاه بوعلی سینای همدان است. وی دوره کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت ایران، کارشناسی ارشد مهندسی عمران را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مهندسی عمران (DEA) را در مدرسه مرکزی لیون – فرانسه گذرانده و دکتری مهندسی عمران را در سال ۱۳۷۷ از مدرسه مرکزی لیون – فرانسه اخذ کرده است.

این مقام آگاه ادامه داد: ملکی تا کنون انجام ۴ طرح تحقیقاتی، یک مورد ثبت اختراع، تالیف یک جلد کتاب، چاپ ۴۰ مقاله در نشریات معتبر و راهنمایی ۴۰ پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی را در کارنامه فعالیت دانشگاهی خود دارد.

وی پیش از این به مدت سه سال معاون آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا بوده و همچنین ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا رابه مدت هشت سال بر عهده داشته است.

گفتنی است، بابایی پیش از این مدیریت مالی دانشگاه بوعلی را عهده دار بوده است و مسئولیت انجمن اسلامی اساتید دانشگاه بوعلی نیز از دیگر سمت‌های او بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز

تین نیوز

آیین بهره برداری از پروژه تحکیم بستر، ایمن سازی، تعریض و ایمن سازی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر؛ آیین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» صبح امروز -۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳- در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور هادی حق بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ و سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: پروژه ای که امروز افتتاح می شود از نظر وسعت آنچنان ارقام بالایی ندارد اما واقعیت این است یک معضل بزرگ ترافیکی را حل کرده است.

وی ادامه داد: این گلوگاه باعث پس زدن ترافیک به چند نقطه می شد و مضاف بر این موضوع این نقطه نا ایمن بود. این چند موضوع کار را به یک کار مهم و اثرگذار تبدیل کرد.

صداقتی با بیان اینکه تحکیم بستر بزرگراه ازادگان به طول ۱۲ کیلومتر کار اثرگذاری است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این باز شدن محور ترافیکی فتح به ابوسعید که دو کیلومتر طول دارد، ناایمنی که به دلیل تنگ بودن مسیر در گذشته بود را حل کرد. این سه موضوع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است.

هادی حق بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران هم درخصوص جزییات افتتاح این پروژه گفت: ابعاد و بزرگی پروژه ها برای ما مهم نیست بلکه نیاز شهروندان و ایمنی شهر برای ما اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه پروژه امروز به لحاظ ابعاد جزو کوچک ترین پروژه هاست اما انجام آن ویژه و پیچیده بود، خاطرنشان کرد: در منطقه ۲۱ تعداد پروژه هایی که در سال ۱۴۰۳ تعریف شده بزرگ مقیاس و اثرگذار است و ظرف شش ماه اول سال تکمیل فاز دوم فتح-باغستان را داریم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این تقاطع تاثیر فوق العاده زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به آزادگان خواهد داشت. پروژه دیگری که برنامه ریزی شده و فاز تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز شده پروژه دوگاز است که سالها متوقف مانده بود و فاز اول پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد.

دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق تکمیل می شود

پوریافر هم درباره جزییات این افتتاح گفت: این نقطه یکی از نقاطی بود که به چند دلیل ازجمله باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبحگاهی می شد. درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می شد.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود، خاطرنشان کرد: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: اتمام دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق در این محدوده نیز در برنامه ما قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن