Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: خواهر شهید مدافع حرم محمد زهره‌وند گفت: وقتی سریال پایتخت را مشاهده کردم یک‌ بار دیگر به برادرم افتخار کردم که جان خود را فدای حضرت زینب (س) کرد و متوجه شدم اگر مدافعان حرم نبودند معلوم نبود چه بلایی بر سر زنان دختران و ایران زمین می‌آمد، مدافعان حرم به لعنت‌شدگان خدا اجازه ندادند که به ناموس ایران و ایرانی چپ نگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا زهره‌وند امروز در اراک اظهار کرد: وقتی سکانس‌های آخر فیلم پایتخت را مشاهده کردم متوجه شدم که اگر مدافعان حرم نبودند قطعاً اثری از امنیت، نشاط، شادی، آرامش برای هیچ‌یک از افراد نبود.

وی افزود: مدافعان حرم رفتند تا در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا ما در امان باشیم.

خواهر شهید مدافع حرم محمد زهره‌وند تصریح کرد: اگر مدافعان حرم نبودند باید هر دقیقه استرس‌های زیادی را تحمل می‌کردیم، ما دیشب با چشمان خود دیدیم که نیت مدافعان حرم خالصانه بوده است و آنها برای اسم‌ و رسم و پول به دفاع از حرم نرفته‌اند.

زهره‌وند ادامه داد: چه کسی می‌تواند از دختر سه‌ ساله‌ خود به خاطر پول بگذرد، دیشب در فیلم پایتخت ترس و استرسی که در چشمان بازیگران بود نشان داد که جان مهم‌تر از پول است، اما مدافعان حرم جان خود را در راه خدا دادند و برای عمه سادات فدایی شدند.

وی بیان کرد: وقتی سریال پایتخت را مشاهده کردم یک‌ بار دیگر به برادرم افتخار کردم که جان خود را فدای حضرت زینب (س) کرد و متوجه شدم اگر مدافعان حرم نبودند معلوم نبود چه بلایی بر سر زنان دختران و ایران زمین می‌آمد، مدافعان حرم به لعنت‌شدگان خدا اجازه ندادند که به ناموس ایران و ایرانی چپ نگاه کنند.

خواهر شهید مدافع حرم محمد زهره‌وند ادامه داد: کاش آنهایی که می‌گفتند مدافعان حرم برای پول رفته‌اند این قسمت‌ها را تماشا می‌کردند و خودشان را یک‌ لحظه جای اسیرشدگان می‌گذاشتند تا ببیند می‌توانستند برای پول جان خود را فدا کنند.

زهره‌وند مطرح کرد: باید همیشه پاسدار خون شهدا باشیم و این را بدانیم که اسلام به‌ راحتی به دست نیامده است، اسلام فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و از همه خواستارم تا همیشه پشتیبان انقلاب بمانند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فیلم ایران زنان زهره دختران مدافع حرم حوادث زن قتل قاتل دستگیری ایران عکس دختر پلیس جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون