Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@03:03:39 GMT

آقای میلیاردر مالک تراکتورسازی می‌شود؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۶۹۴۴

آقای میلیاردر مالک تراکتورسازی می‌شود؟ +عکس

تغییراتی که در راس کادر مدیریتی باشگاه تراکتورسازی رخ داد، بار دیگر حضور میلیاردر بزرگ تبریز به عنوان سرمایه گذار این تیم را داغ کرده است.

به گزارش مشرق، مصطفی آجرلو مدت ها در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی حضور داشت و در خرداد سال 95 به عنوان مدیرعامل جایگزین سعید عباسی شد که از سمت خود استعفا کرد، اما حضور او به 2 سال نکشید و این چهره شب گذشته پس از آخرین دیدار آسیایی شاگردان ساغلام در آسیا که با شکست 3 بر 1 در خانه همراه شد و همینطور ادامه وضعیت نابسامان این تیم در رقابت های لیگ برتر، از سِمت خود کنار رفت تا فضا برای حضور چهره های دیگر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعترضات فراوانی که هواداران تراکتورسازی به حضور چهره های نظارمی در راس مدیریت این باشگاه داشتند، در نهایت عباس الیاسی با کنار گذاشته شدن آجرلو که هجمه های زیادی علیه او به خصوص در ماه های اخیر وجود داشت، به عنوان سرپرست موقت باشگاه معرفی شد.


در همین مدت کوتاه نام چهره های مختلفی برای حضور در راس کادر مدیریتی باشگاه تراکتورسازی مطرح شده که در میان آنها نام محمدرضا زنوزی سرمایه گذار باشکاه تراکتورسازی و ماشین سازی بیشتر از همه جلب نظر می کند.

این چهره که در فصل جاری لیگ پس از مشکلات مالی ماشین سازی به کمک این تیم آمد، بارها از علاقه خود برای خرید سهام باشگاه تراکتورسازی سخن گفته و با توجه به سرمایه عظیمی که در اختیار دارد، می تواند پرطرفدارترین باشگاه تبریز را از مشکلات مالی بی نیاز کند.

البته این اولین مرتبه ای نیست که نام زنوزی که مالک و سهامدار چندین شرکت تولیدی، صنعتی، خدماتی و ورزشی است، برای حضور در تراکتورسازی مطرح می شود و در زمان مدیریت عباسی نیز نام او برای خرید سهام باشگاه مطرح شده بود.

حالا باید ببینیم این چهره که در تبریز نیز از اقبال خوبی در میان کارشناسان فوتبالی و البته هواداران برخودار است و از سرمایه کافی برای سر و سامان دادن به تراکتورسازی برخوردار است، در نهایت می تواند به خواسته قلبی خود که حضور در راس مدیریتی پرطرفدارترین تیم تبریزی است برسد یا اتفاقات دیگری در این باشگاه رخ می دهد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور ۵۸۹فقره سند نقل و انتقال زمینهای کشاورزی پارسال در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی با بیان اینکه انتقال رسمی سند مورد معامله، امنیت مالکیت را در پی دارد و برای اخذ سند اراضی کشاورزی نیاز به اقداماتی است، افزود: اجرای طرح شناسایی وضعیت کاربری اراضی کشاورزی برای تثبیت و صدور اسناد مالکیت گامی اساسی برای بهبود وضعیت اراضی زراعی و باغی است.

علوی در تریح جزئیات دریافت سند زمینهای کشاورزی گفت: مهم‌ترین مدارک اخذ سند برای زمین کشاورزی ؛ سند عادی مالکیت یا بنچاق مالکیت بنام مالک که مشخصات فرد فروشنده بعنوان مالک اولیه و خریدار بعنوان مالک اصلی ثبت شود، اصل و کپی کارت ملی، کپی و قولنامه های صادر شده برای ملک، نقشه هوایی و نقشه utm، فیش پرداختی هزینه اخذ سند کشاورزی، کپی اولین سندهای اراضی کشاورزی، کپی سند مالکیت ملک و در اراضی مشاعی با رعایت “قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاوری” است که در صورت حضور نداشتن مالک لازم است وکالتنامه نقل و انتقال بنام متقاضی ارائه شود. 

 

دیگر خبرها

  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد