Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: کنگره دو هزار شهید استان در مهرماه سال جاری برگزار و ۴۰۰ برنامه مختلف ذیل آن اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی ظهر پنجشنبه در همایش معلم، فرهنگ ساز و حمیات از کالای ایرانی با اشاره به برگزاری کنگره دو هزار شهید استان خراسان جنوبی در مهر ماه سال جاری، اظهار کرد: ۴۰۰ برنامه مختلف برای این کنگره برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد چهار کنگره شهرستانی و هشت کنگره استانی برگزار می شود، افزود: از مجموع کنگره ها یک کنگره مربوط به شهدای فرهنگی و دانش آموزان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل کمیته شهدای فرهنگی استان، گفت: تولید پوستر، شعر و خاطره گویی، مسابقه وصیت نامه شهدای دانش آموز، مسابقه نامه ای برای شهید و چاپ کتاب خاطرات راهیان نور از جمله برنامه های این کمیته است.

وی با اشاره به اهمیت ویژه فرهنگ سازی و حمایت از کالای ایرانی، عنوان کرد: آموزش و پرورش و معلمان نقش زیادی در گفتمان سازی خرید کالاهای داخلی دارند.

محمدحسین رخشانی، رئیس کارگروه اقتصادی مجمع بسیج خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: مسئولین و مردم همواره باید در تمامی امور ریسک داشته باشند چراکه اگر قرار باشد درجا بزنیم قطعا راهی از پیش نخواهیم برد.

وی با بیان اینکه استفاده از کالای ایرانی از راهکارهای مهم در تحقق اقتنصاد مقاومتی است، افزود: کالاهای ایرانی قابلیت رقابت با کالاهای خارجی را دارد لذا باید در حمایت از این تولیدات فرهنگ سازی شود.

رئیس کارگروه اقتصادی مجمع بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید کالاهای ایرانی که با برند خارجی عرضه می شود را برای دانش آموزان معرفی کنند، گفت: معلمان در خصوص فرهنگ سازی و حمایت از کالای ایرانی پرچم دار هستند.

وی با تاکید بر اینکه تولید کنندگان باید کالاهای مورد نیاز جامعه را تولید و نیاز مردم را تامین کنند، عنوان کرد: در تولیدات باید به استفاده بهینه از منابع توجه ویژه ای داشته باشیم لذا در این خصوص نیز آموزش و پرورش می تواند پیشقدم باشد.

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی علی قاسمی مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران هفته سلامت بیرجند بارش برف تبریز مجلس شورای اسلامی صفحه اول روزنامه های استان ها کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم