Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:35:20 GMT

جشن نیمه شعبان در ابرکوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۲۰۹۰

جشن نیمه شعبان در ابرکوه برگزار شد

یزد - ایرنا - بمناسبت ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) مردم مومن و ولایتی بویژه جوانان ونوجوانان ابرکوه در گوشه کنار این شهرستان با برپایی جشن هایی، ولادت با سعادت حضرت حجت (عج )را گرامی داشتند.

مسوول برگزاری این جشن روز چهارشنبه به ایرنا گفت: به همین منظور هرساله جشن باشکوهی درمحله نبادان ابرکوه با مشارکت افراد خیرو جمعی از هنرمندان برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید برزگر افزود: امسال هم این جشن باشکوه با اجرای برنامه های متنوع وشاد باحضور قشر های مختلف مردم درمجاورت تکیه حضرت ابوالفضل (ع) محله نبادان برگزار شد.
وی افزود:دراین آیین که به مدت دو روز به طول انجامید چندین هزارنفر شرکت کردند، همچنین به 50نفرجوایزی شامل سفر زیارتی کربلا ، مشهد مقدس و جوایز ارزنده دیگری اهدا شد.
مسوول برگزاری این جشن همچنین از افراد خیر و جمعی از جوانان محله نبادان این شهرستان که در برگزاری این جشن باشکوه همراهی کردندقدردانی نمود.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شعبان ميلاد ابركوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، زارع زاده در این زمینه اظهار داشت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال 1401 آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد ( مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بندهای تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه