Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:34:22 GMT

4باب منزل مخروبه و محل تجمع معتادان تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۱۷۱۱

4باب منزل مخروبه و محل تجمع معتادان تخریب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز یوسف سبحانی دادستان عنبرآباد، معاون عمرانی فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار عنبرآباد و سخنگوی شورای شهر و معتمدین محله منازل مخروبه و محل تجمع معتادان پرخطر در منطقه 8 شناسایی و دستور تخریب این مکان ها توسط دادستان عنبرآباد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در حاشیه بازدید از منازل مخروبه اظهارداشت: در پی شکایت متعدد شهروندان مبنی بر تجمع و مزاحمت معتادان در منازل مخروبه در محله منطقه 8عنبرآباد بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

یوسف سبحانی اظهار داشت: امروز بازدیدی با حضور مسئولین و معتمدین محله از این منازل مخروبه داشتیم که متاسفانه تعدادی معتاد در حال تزریق و استفاده از مواد افیونی بودند که دستور جمع آوری این معتادین صادر شد .

این مقام قضایی بیان داشت: همچنین دستور تخریب 4منزل مخروبه که پاتوق معتادان پرخطر بود داده شد و امروز این مکان ها با همکاری شهرداری تخریب شد تا موجباب آسایش و آرامش مردم این محله فراهم گردد.

دادستان عنبراباد گفت: اگر در سایر محلات مکان تجمع معتادین وجود داشته باشد قطعا برخورد خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/س

 

محل تجمع معتادان در عنبراباد تخریب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

وی گفت: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع‌آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

منبع: فارس

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان