Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:54:36 GMT

چهار محل تجمع معتادان در عنبرآباد تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۶۶۸۶

چهار محل تجمع معتادان در عنبرآباد تخریب شد

جیرفت – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از تخریب چهار نقطه پرخطر تجمع معتادان در منطقه هشت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمو بیدشکی شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تخریب این مکان های پرخطر توسط دادستان عنبرآباد صادر و با همکاری شهرداری و حضور ماموران انتظامی انجام شد.
وی تصریح کرد: در پی شکایت متعدد شهروندان عنبرآبادی در زمینه تجمع و مزاحمت معتادان در منازل مخروبه محله منطقه هشت عنبرآباد این مساله بطور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی عنبرآباد ادامه داد: پیگیری این مساله با همکاری شهرداری و دستور دستگاه قضایی محقق و سبب آسایش و آرامش مردم این محله شد.
وی بیان کرد: در حاشیه بازدید از این مناطق قبل از تخریب، تعدادی معتاد در حال تزریق و استفاده از مواد افیونی بودند که بلافاصله توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.
وی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس گفت: امنیت با مشارکت مردم محقق می شود از این رو مردم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مساله را به مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن وقت رسیدگی شود.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي عنبراباد معتادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای

از روابط عمومی وزارت دفاع و تولیدات دفاعی پاکستان، خواجه محمد آصف در رأس هیاتی برای شرکت در نشست سالانه وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی دولت قزاقستان به شهر آستانه پایتخت این کشور سفر کرده است.

وزیر دفاع پاکستان همچنین با برخی از همتایان خود از کشور‌های دوست و عضو سازمان همکاری شانگهای دیدار و در خصوص همکاری‌های دفاعی دوجانبه گفتگو کرد.

در این دیدار‌ها حوزه‌های مختلف مورد علاقه دوجانبه از جمله امنیت منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم، وضعیت افغانستان و بررسی اولویت‌های امنیت ملی، تهدیدات افراطی، مدیریت مرز‌ها و امنیت دریایی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت که این کشور به شدت نگران تشدید وخامت اوضاع در غزه است و افزود: ما همواره از راه حلی عادلانه، جامع و پایدار برای مساله فلسطین که در حقوق بین الملل و در راستای قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملت تثبیت شده، دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پاکستان بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به سازمان همکاری شانگهای تاکید می‌کند و مصمم به تعمیق و گسترش هرچه بیشتر تعاملات با اعضای آن است.

سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور