Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورا تاکید کردند: برای تعطیل نشدن کارگاه و ادامه پروژه خط یک متروی تبریز، اخذ وام و فروش اوراق لازم است تا در اسرع وقت تمام کنیم که در این راستا وام صد میلیارد تومانی با سود ۱۸ درصد که نحوه پرداخت آن یک ساله می‌باشد اخذ خواهیم کرد‌. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مصوبه کمیسیون عمران، حمل و نقل ترافیک شورا اسلامی کلانشهر تبریز در خصوص فاینانس خط دو قطار شهری در پنجاه و پنجمین نشست شورای اسلامی شهر  تبریز، با حضور اعضای شورا و جمعی از اصحاب رسانه، در عمارت شهرداری بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصطفی مولوی مدیرعامل مترو با بیان اینکه 120 میلیارد تومان برای ادامه خط یک تصویب شده بود گفت: 170 میلیارد تومان برای ادامه پروژه لازم است و قطار شهری از بانک شهر تقاضای صد میلیارد تومان وام کرده است. 

وی ادامه داد: اتمام خط یک در طول یک سال امکان پذیر نیست و چون بودجه تخصیص یافته فعلی برای خط دو و سه نیز بود‌. 

مدیرعامل قطار شهری تبریز با شفاف سازی کمک‌های دولتی گفت: از 1800 میلیارد تومان هزینه‌های قطار شهری مبلغ 975 میلیارد تومان را دولت تقبل کرده است و واگن‌ها را وزارت کشور خریداری کرده است. 

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز هم خاطر نشان کرد: برای تعطیل نشدن کارگاه و ادامه پروژه وام و فروش اوراق لازم است تا در اسرع وقت تمام کنیم که در این راستا وام صد میلیارد تومانی با سود 18 درصد که نحوه پرداخت آن یک ساله می‌باشد اخذ خواهیم کرد‌. 

 وی با اشاره به قول آماده سازی میدان آذربایجان تا سفر استانی رئیس جمهور تصریح کرد: من قول آماده سازی قسمت همسطح میدان تا قبل از سفر ریاست جمهوری را داده بودم. 

شهرام دبیری هم در سخنانی ضمن موافقت با تصویب اخذ وام صد میلیارد تومانی ابراز کرد: امسال اگر بخواهیم خط یک را تمام کنیم اخذ وام صد میلیارد تومانی لازم است که در ضمن نصف این وام را دولت تقبل می‌کند تا بعد از یک سال آن را باز پرداخت کنیم. 

عبدالله تقی‌پور دیگر عضو شورای شهر تبریز هم با بیان اینکه تمام پروژه‌ها متمرکز به اتمام خط یک شده است خاطر نشان کرد:  در بودجه بندی سال 1397 ما بنا را بر اتمام خط یک مترو گذاشته بودیم که در حال حاضر مسئولین قطار شهری فقط از بهره برداری آن تا پایان سال خبر می‌دهند. 

به گزارش تسنیم، این طرح با موافقت اکثریت شورا شهر به تصویب رسید.

انتهای پیام /ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده امروز یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان خراسان جنوبی که برای بررسی خسارت‌های سیل زیرکوه برگزار شد به خبرنگاران گفت: بیشترین خسارت سیل به بخش راه‌ها، کشاورزی و واحدهای مسکونی شهرستان زیرکوه بوده است.

به گفته وی از روز اول سیل امدادرسانی و ارسال ماشین‌آلات انجام شد و خدمت‌رسانی و رفع مشکلات موجود در دستور کلر قرار گرفت.

وی ادامه داد: اگرچه در همه شهرستان‌های استان بارندگی داشتیم اما در زیرکوه به خاطر وضعیت بحرانی خساراتی وارد شد و در بقیه شهرستان‌ها مشکل خاصی وجود نداشت.

عباس زاده تاکید کرد: شرایط اضطراری و بحرانی زیرکوه تا ۲۶ اردیبهشت ماه تمدید شد و همه دستگاه‌ها تا این تاریخ باید حضورشان در مناطق سیل زده تقویت کنند.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر خسارت‌ها از لحاظ حجم و وسعت به بخش کشاورزی شهرستان زیرکوه وارد شده اما از نظر عملیاتی راه‌های شهرستان دچار صدمات جدی شده‌اند و تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ایمنی اولیه تأمین شود.

معاون استاندار افزود: راه‌ها که از بین رفته باید، بازسازی شوند و حدود ۴۴ واحد مسکونی خسارت دیده‌اند که ۱۱ واحد آن باید مجدد احداث شود.

عباس زاده تصریح کرد: بعضی از بندهای خاکی پر آب شده‌اند و در بارش اول در پنجم اردیبهشت چند بند خاکی شکست که به دلیل هشدار قبل از سیل و این که روستای نوده زیرکوه به موقع تخلیه شد، خسارت جانی بر اثر سیل نداشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم بعضی از بندهای خاکی سرریز شده و احتمال شکسته شدن آنها وجود دارد که باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از شرایط بحرانی در این خصوص انجام شود.

عباس زاده با بیان این که ۱۳۷ دانش‌آموز زیرکوه از کنکور جا ماندند گفت: پیگیری‌های استاندار منجر به قول مساعد سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون مجدد شد که تاکنون بی سابقه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز امدادرسانی در زیرکوه تا زمان پایداری شرایط باید ادامه داشته باشد، ادامه داد: حضور ماشین‌آلات با بهره‌گیری از نیروی انسانی کافی باید به خوبی مدیریت شود تا بتوانیم راه‌ها را ترمیم و مشکلات اولیه آنها را رفع کنیم.

به گفته وی شش دستگاه کمپرسی و دو کفی برای تسریع عملیات ترمیم راه‌ها بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران باید در اختیار اداره کل راهداری استان قرار گیرد و باید تیم ویژه‌ای برای ترمیم خسارت به خصوص در بخش قنوات تشکیل شود

کد خبر 6091381

دیگر خبرها

  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد