Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@03:05:53 GMT

وطن‌دوستی و پشتکار مردم، سرمایه بزرگ ایران است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۶۷۶۷

به گزارش ایکنا از اصفهان، محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان، امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه در مراسم چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در تمام سال‌های گذشته با وجود مشکلاتی مانند جنگ، تخریب حاصل از آن و تحریم‌ها، افتخارات زیادی کسب و در زمینه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ و این مسئله تنها منحصر به تلاش یک نسل نیست، بلکه در طول این چهار دهه افراد زیادی در این زمینه نقش‌آفرین و افتخارآفرین بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بسیاری از اساتید حال حاضر این دانشگاه، زمانی دانشجویان دهه اول و دوم ان دانشگاه بودند و اکنون نیز نقش ارزشمندی را در کشور ایفا می‌کنند و دیگر اینکه دانشجویان دهه سوم این دانشگاه، مدیران و کارآفرینان حال حاضر این مرز و بوم می‌باشد و یا اکنون دانشجویان فعلی این دانشگاه با تلاش و پشتکارشان در صدد برقراری ارتباط میان دانشگاه و بخش تولید و صنعت هستند.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: این افراد تضمین کننده رشد و ثبات و پایداری کشور هستند و باعث افتخار است که این دانشگاه در اوج بلوغ، 40 سالگی خود را جشن می‌گیرد.
وی خطاب به حضار ادامه داد: سرمایه‌های امروز ما چاه‌های نفت یا معادن نیستند، بلکه سرمایه واقعی علاقه، وطن‌دوستی و پشتکار مردم و مخصوصا جمعیت جوان کشور است و خوشحالیم که می‌توانیم جوانان را برای هدایت سکان این کشور آموزش دهیم.
وی با اشاره به مشکلات و موانعی که دشمن تا به حال برای کشور ما به وجود آورده است، تصریح کرد: این چندروزه زمزمه می‌کنند که ترامپ می‌خواهد از برجام خارج شود؛ این حرف پوچی است، اینکه کشوری پس از گذشت حدود یک سال از امضای چنین قراردادی پا پس بکشد، نقض قوانین بین‌المللی می‌باشد و حتی اگر این کشور مورد حمایت قدرت‌های بزرگ دنیا باشد، بازهم اعتبار و آبروی آن نزد مردم دنیا خواهد رفت.
استاندار اصفهان افزود: در مقابل کشوری که همه تحریم‌ها و مشکلات را به خاطر حفظ علم و دانش خود تحمل کرده و در اوج عزت قراردادی را امضا کرده است، با قدرت در این راه خواهد ایستاد و به تهدیدها و تبلیغ‌های پوچ بهایی نمی‌دهد و این مردم برگی به تاریخ افتخارات کشور خواهند افزود و امید ما به جوانان است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد

ایسنا/مازندران مرحله دوم مسابقات آزاد اهداف پروازی سال جاری با قهرمانی تیرانداز مازندرانی پایان یافت.

رئیس هیات تیراندازی مازندران در این ارتباط به خبرنگاران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

دکتر بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد