Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ژاپنی میتسوبیشی کمیکال در حال نهایی کردن ارائه چند لایسنس جدید به پتروشیمی‌های ایران است.

کیوشی یوکاوا، مدیر شاخه فناوری و مرکز لایسنسینگ شاخه پتروشیمی شرکت میتسوبیشی کمیکال ، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  اظهارکرد: میتسوبیشی کمیکال یکی از شناخته شده‌ترین شرکت های ارائه دهنده فناوری های نوین در حوزه پتروشیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرضه خدمات تکنولوژیکی و واگذاری لیسانس عمده فعالیت های ما را تشکیل می دهند.

از جمله این فناوری های می توان به مشتقات C2 ‪(C2 Derivatives)‬، مشتقات C3 ‪(C3 Derivatives)‬، مشتقات C4 ‪(C4 Derivatives)‬ و مشتقات آروماتیک Aromatic Derivativ‪(es)‬ اشاره کرد.

یوکاوا با اشاره به این که در حال حاضر تعدادی تفاهمنامه همکاری با برخی شرکت های پتروشیمی ایرانی به امضاء رسیده است؛ جزئیات بیشتری از این تفاهمنامه ها ارائه نکرد.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر مذاکراتی با مشتریان ایرانی برای واگذاری لیسانس تعدادی از فناوری ها در جریان است. با امضای قراردادهایی از این دست در آینده، ارائه برنامه های آموزشی به پرسنل شرکت های پتروشیمی ایرانی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در پایان از کیفیت برگزاری نمایشگاه ابراز رضایت کرد.

 

بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه­های بین‎المللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می‎دهد. در این دوره از نمایشگاه  حدود چهار هزار شرکت داخلی و خارجی از ۳۸ کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور یافته‌اند.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود

ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری در استان به خصوص از طریق برپایی پنجره‌ واحد الکترونیک شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۶ اردیبهشت در نشست پایانی هماهنگی میان مدیران دستگاه‌هایی اجرای فارس برای شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی ۵ روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد باید ارائه شود. ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳، استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان ‌ و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و افزود: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود