Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@20:32:01 GMT

تجلیل از معلمان نمونه بوشهر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۶۱۲۸

تجلیل از معلمان نمونه بوشهر +عکس

در آئینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار بوشهر، از معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.

بوشهر - در آئینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار بوشهر، معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش جنوب نیوز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر عصر دوشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش با نگاه تازه ای به فعالیت خود ادامه می دهد و در دوره ابتدایی تلاش بر آموزش مهارت های زندگی است تا کودکان چگونه زیستن را در جامعه فرا بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی روان دوست ادامه داد: جامعه امروز نیازمند تحول فرهنگی است و این تحول فرهنگی در دانش آموزان که به عنوان سفیران آموزش و پرورش در خانواده ها و جامعه هستند بسیار ثمربخش است.

وی تصریح کرد: در دوره متوسطه، آموزش و پرورش باید با توجه به شرایط و نیاز جامعه قدم بردارد و هدفی که این نهاد دنبال می کند آماده کردن دانش آموزان برای ایده پردازی و خلاقیت در راستای کارآفرینی است.

این مقام مسئول افزود: از نگاه آموزش و پرورش شهرستان همه معلمان نمونه هستند اما طبق بررسی ها که انجام شده است و طبق اصول بعد از بررسی ۲۳۰ پرونده، ۲۲ معلم نمونه دولتی و غیر دولتی انتخاب شدند و ای آیین به پاس زحمات این افراد برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر یادآور شد: این شهرستان در بین ۲۹معلم نمونه منتخب استانی شش سهمیه داشت.

روان دوست بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در بحث هفته معلم پیش رو بوده است و با رایزنی با شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستاها بیش از پنج آیین تجلیل برگزار کرده است و در بیشتر روستاها هم به همت دهیاری ها و شوراهای اسلامی هم مراسمی برگزار شد.

وی اضافه کرد: شهر چغادک و عالی‌شهر دو آیین بزرگ تجلیل از فرهنگیان را داشته است که با همکاری شهرداری و شوراهای اسلامی این شهر اتفاق افتاد و معلمان نیروگاه، هلیله و بندرگاه هم با برنامه ریزی نیروگاه اتمی مراسمی آیینی داشتند.

این مقام مسئول بیان کرد: پایگاه دریایی ارتش هم برای معلمان خود مراسم باشکوهی برگزار کرد و همه مدارس سطح شهر هم با همکاری هئیت امنا و انجمن و اولیا این مراسم را در خود داشتند.

روان دوست ادامه داد: کارمندان آموزش و پرورش شهرستان نیز به صورت مجزا مورد تقدیر قرار گرفتند و امروز هم مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان را داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: در این هفته آموزش و پرورش شهرستان برنامه های متنوع دیگری همچون دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی قبور شهدا، دیدار با پیشکسوتان فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی نیز داشته است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»