Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس، در مورد قیمت حلیم و آش در ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی مردم، به همت پیش‌کسوتان و بزرگان صنف، تصمیم گرفته شد، امسال قیمت آش و حلیم برای ماه مبارک رمضان افزایش نیابد و قیمت‌ها مانند سال گذشته تعیین شد. 

رئیس اتحادیه  با بیان اینکه هر سال قیمت آش و حلیم بین 10 تا 15 درصد افزایش می‌یافت، افزود: امسال علیرغم افزایش قیمت مواد اولیه از جمله روغن، شکر، گندم و گوشت اتحادیه با کمک اعضای صنف تصمیم گرفت تا قیمت‌ها را افزایش ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مردم آش و حلیم را فقط از واحدهای مجاز خریداری کنند، گفت: مکانیکی‌ها، دست‌فروش‌ها، ساندویچی‌ها و ... سایر توزیع‌کنندگان غیرمجاز آش و حلیم در ماه رمضان از مکان‌های کاملا غیربهداشتی تهیه می‌کنند و اغلب این آش‌ و حلیم‌ها در مکان‌های نامناسب و غیربهداشتی مثل گاوداری‌ها و یا واحدهای صنعتی پخته می‌شود. 

محمدی گفت: فروشندگان و توزیع‌کنندگان مجاز آش و حلیم توسط یک بنر متحد الشکل که از اتحادیه دریافت می‌شود، از سایر فروشندگان مجزا می‌شوند و فقط این واحدها حق فروش آش و حلیم دارند. 

وی افزود: بر روی بنر نوشته شده عاملان فروش با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و اتحادیه و کد عامل هم بر روی آن قید شده و مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف، می‌توانند مراتب را به اتحادیه اطلاع دهند.

محمدی اظهار داشت: واحدهای عرضه آش و حلیم در ماه رمضان توسط بازرسان بازرسی می‌شوند و واحدهای متخلف و غیرمجاز پلمپ می‌شوند.

رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزخانه‌ و غذاهای سنتی تهران در ادامه به قیمت آش و اشاره کرد و گفت: قیمت هر کیلوگرم آش شله قلمکار با گوشت و مخلفات 15 هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم آش شله قلمکار با گوشت و بدون مخلفات (ساده) 14 هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم آش رشته با مخلفات کامل  14 هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم حلیم معجون با مخلفات کامل 15 هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم حلیم معجون بدون مخلفات (ساده) 14 هزار تومان و انواع هر پرس حلیم و آش 8 هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746317

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال