Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@03:05:32 GMT

ایران جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۳۴۲۳

خرداد سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن جنایت و قتل و عام بی سابقه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، خواستار واکنش فوری مجامع جهانی و بین المللی شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشتار وحشیانه  و قتل و عام بيرحمانه و كم سابقه ده ها تن و زخمی شدن هزاران نفر از فلسطینیانی که به مناسبت روز نکبت و سالروز اشغال فلسطین و  انتقال سفارت دولت آمريكا به قدس شريف، در غزه و سایر اراضی فلسطین دست به راهپیمایی مسالمت آمیز زده بودند را بشدت محکوم و تاکید کرد: کشتار کودکان، زنان و مردم بی دفاع فلسطین و اشغال اراضی فلسطینیان، به راهبرد اصلی صهیونیست ها در طول ۷۰ سال از عمر اشغال سرزمین فلسطین تبدیل شده است و امروز، سفارت آمريكا و دولت آن كشور در كنار قتل و عام وحشيانه انسان هاي بيگناه به جشن و شادي پرداخته اند  قاسمي افزود: جنایت مستمر و دنباله دار صهیونیست ها در فلسطین، نتیجه حمایت بی دریغ آمریکا و سازش خائنانه و انفعال ذلت بار برخی دولت های منطقه بوده و بی تردید آنان مسئول و شریک خون های به ناحق ریخته شده در فلسطین اشغالی و مصائب و آلام آنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از مبارزات مشروع و مقاومت صبورانه مردم مسلمان فلسطین در برابر مثلت زر و زور و تزویر، از سازمان ها و مجامع  منطقه ای و بین الملی خواست با تحرک و اقدامي عاجل و بدون هيچگونه درنگ، ضمن محکومیت جنایت رژیم اشغالگر قدس و معرفی آن به عنوان جنایتکار جنگی به دادگاه بین المللی، اقدامات لازم، قاطع و فوري در جلوگیری از تداوم قتل و عام و كشتار سبعانه هزاران نفر از انسان هاي بي دفاع و بيگناه بدست صهیونیستهاي غاصب  به عمل آورند و تامین امنیت جاني مردم فلسطین ساکن در اراضی اشغالی و پایان محاصره اقتصادي آنان، باید در دستور كار فوري تمامي كشورهاي مستقل جهان قرار گيرد.
قاسمی در پایان از ملت های مسلمان و سایر آزادی خواهان جهان خواست با برگزاری راهپیمایی و نشست های اعتراض آمیز ضمن محکومیت قتل عام وسيع صهیونیست ها در فلسطین و اقدام غیرقانونی دولت ترامپ در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس، با مردم فلسطین اعلام همبستگی نمایند. برچسب ها: وزارت امور خارجه ، فلسطین ، اسرائیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزارت امور خارجه فلسطین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، به گفت وگو و تبادل نظر در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تأکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل