Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران یک سازمان انسان محور است، افزود: ویژگی‌های فرهنگی، سیاسی و امنیتی سپاه، مقدم بر نظامی بودن آن است و از این رو ما باید توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی مومن، بصیر و انقلابی سپاه داشته باشیم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری صبح امروز (سه شنبه ۲۵ اردیبهشت) در مراسم افتتاح بیمارستان شهید شکری اظهار کرد: اهمیت افتتاح بیمارستان شهید شکری در این است که اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی در ایران و چهارمین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی در جهان بعد از آمریکا و انگلیس و کره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک سازمان انسان محور است، افزود: ویژگی‌های فرهنگی، سیاسی و امنیتی سپاه، مقدم بر نظامی بودن آن است و از این رو ما باید توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی مومن، بصیر و انقلابی سپاه داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توجه و خدمت به مردم و انقلابی عمل کردن، سازمان سپاه را یک سازمان جامع و همه جانبه کرده است، عنوان کرد: در مجموعه سپاه باید با موضوع درآمدزایی و الگوگیری از مجموعه‌هایی که با اهداف و اولویت‌های دیگری شکل می‌گیرد، دوری کنیم.

سرلشکر جعفری در پایان با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداران «الگوسازی» است، خاطرنشان کرد: سپاه یک مجموعه حاکمیتی است و ارائه خدمات آن باید ارزان، باکیفیت و مورد قبول جامعه باشد.

انتهای پیام/

میزان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم