Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون سوارکاری در تشریح عضویت با حق رأی در فدراسیون جهانی و ثبت رسمی کتاب تبارنامه اسب‌های تروبرد ایران گفت: این دو اتفاق مهم در شرایطی که ایران زیر فشارهای شدیدی قرار دارد یک دستاورد بزرگ و ارزشمند است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

مسعود خلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نتایج اجلاس فدراسیون جهانی سوارکاری اظهار داشت: در اجلاس  فدراسیون جهانی سوارکاری که در کره جنوبی برگزار شد دو اتفاق بسیار مهم برای سوارکاری کشورمان رخ داد که جهش بسیار بزرگی برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در ابتدا فدراسیون سوارکاری ایران به عضویت همراه با حق رأی در مجمع فدراسیون جهانی درآمد. این درخواست ما در سه سال اخیر بود که همراه با ارائه مستندات بسیار از سوابق اسب‌دوانی ایران و ریشه‌های تاریخی و فرهنگی آن در ایران است. ما به رئیس فدراسیون جهانی در جلسات متعدد که یکی از آنها هفت ساعت طول کشید مستندات و اسناد بسیاری را از تشکیلات و سوابق اسب‌دوانی به خصوص در 70 سال اخیر ارائه دادیم.

رئیس فدراسیون سوارکای ادامه داد: در ابتدا به ما گفته شد که یک سال بدون حق رأی به عضویت مجمع عمومی در بیایید که البته این هدف نهایی ما نبود و بنده به عنوان رئیس فدراسیون در جلسه مجمع سال گذشته که در پاریس بود، شرکت نکردم، چراکه این مسئله را در شأن ورزش و سوارکاری ایران‌ نمی‌دانستیم.

خلیلی با اشاره به عضویت قطعی همراه با حق رأی در مجمع فدراسیون جهانی تأکید کرد: در شرایط خاصی به این مهم دست یافتیم. ایران عزیز ما این روزها زیر فشارهای ناعادلانه‌ای قرار دارد. جالب است بدانید که در مجمع بعد از تصویب عضویت همراه با حق رأی بسیاری از کشورها به نماینده ایران تبریک می‌گفتند. این مسئله نشان‌دهنده علاقه‌مندی جامعه بین‌المللی اسب‌دوانی  برای حضور ایران در عرصه جهانی است.

رئیس فدراسیون سوارکاری با اشاره به ثبت رسمی کتاب تبارنامه اسب تروبرد ایران در مجمع عمومی فدراسیون جهانی تصریح کرد: ثبت کتاب تبارنامه اسب تروبرد ایران یک اتفاق بسیار بزرگ است. این مسئله یک مطالبه بیش از 30 ساله اسب‌دوانی است. ما راه واقعاً سختی را در پیش داشتیم که تلاش جمعی همه جانبه از سوی مجموعه فدراسیون، مالکان محترم، تولیدکنندگان اسب تروبرد و بسیاری از اهالی اسب‌دوانی برای جمع‌آوری مستندات و سوابق موجود صورت گرفت.

خلیلی گفت: ثبت رسمی اولین کتاب تبارنامه اسب تروبرد راه را برای شرکت‌های اسب‌های ایرانی مندرج در این کتاب در میادین بین‌المللی هموار می‌کند. از سوی دیگر ما سه ماه فرصت داریم که مقررات جدید را براساس پروتکل‌های موجود فدراسیون جهانی اسب‌دوانی ترسیم کنیم که شامل مباحثی چون هندیکاپری، دوپینگ و آموزش مربیان خواهد بود.

انتهای پیام/

R7870/P1015145/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی برابر تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

کامیابی‌نیا درمورد تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

او درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود گفت: تیم خیلی خوبی است و در راس کار دارم با اقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند و یک ذره سخت است من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

او درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق