Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:24:58 GMT

کارگروه حوزه های مدارس غیرانتفاعی در مازندران تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۴۰۰۶

کارگروه حوزه های مدارس غیرانتفاعی در مازندران تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قمی عصر چهارشنبه در گردهمایی انجمن صنفی کارگران و معلمان غیرانتفاعی در ساری اظهار داشت: باید سازوکاری برای نظارت و افزایش چتر حمایتی در حوزه‌های کارگری و غیرانتفاعی طراحی کنیم.

وی خواهان تشکیل کارگروه حوزه‌های مدارس غیرانتفاعی در  استان شد و گفت: این کارگروه با کمک فرهنگیان و آموزش‌وپرورش برای پیگیری امور صنفی و حقوق فرهنگیان باید تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمی یادآور شد: همچنین مطالبات معلمان باید رصد و شناسایی شود تا بتوانیم مشکلات این قشر را پیگیری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اینکه معلمان شاغل در مدارس غیرانتفاعی به‌عنوان کارگر قلمداد شوند، نیازمند توجه و بازنگری است و باید در پرداختی معلمان غیرانتفاعی حمایت ویژه صورت گیرد.

قمی، خواهان تشکیل کمیسیون فرهنگی و کارگروه فرهنگی برای رصد مشکلات فرهنگیان غیرانتفاعی در استان شد.

کد خبر 4298894

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران مدارس غیردولتی بوشهر کرمانشاه شیراز ماه مبارك رمضان گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران برجام اشتغال خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان