Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با اشاره به هدف کاهش سالانه ۱۰ درصدی حجم قاچاق تاکید کرد: برای این هدف، باید شاخص گذاری شده و سهم هر دستگاه مشخص شود.

جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر دیروز به ریاست عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد.

رحمانی‌فضلی در این جلسه پس از استماع گزارش اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره برنامه های ستاد در سال ۹۷ اظهارداشت: باید تقسیم کار ملی در انجام وظایف محوله مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهیه شود که در آن وظایف هر یک از دستگاههای اصلی، معین و همکار مشخص شده و با تعیین شاخص گذاری هر ماه گزارش گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای سیاست جدید دولت در حوزه ارزی گفت: هم اکنون وارد کنندگان و صادرکنندگان کالا می‌توانند از طریق سامانه «نیما» با انجام ثبت سفارش، ارز مورد نظر خود را دریافت کنند. این ارز از سوی بانک مرکزی تخصیص داده خواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه برای هدف کاهش سالانه ۱۰ درصد از میزان قاچاق باید شاخص گذاری شده و سهم هر دستگاه مشخص شود، افزود: برای اجرای وظایف دستگاه‌ها پیگیری جدی و ارزیابی دقیق صورت بگیرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزیر کشور مبارزه با قاچاق عبدالرضا رحمانی فضلی سامانه نیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدف گذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم

وزیر صمت افزود: بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم، از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک