Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@20:27:31 GMT

همایش بصیرتی سیاسی بسیجیان تربت جیدریه

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۵۳۳۵

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون سیاسی سابق سپاه امام رضا (ع) در همایش بصیرتی سیاسی بسیجیان تربت جیدریه گفت: دشمن در دوسال اخیر با ایجاد شکاف و اختلاف بین آحاد جامعه در پی براندازی نظام اسلامی است تا انقلاب اسلامی نتواند جشن 40 سالگی خود برگزار کند.

غلامعلی بازیاد افزود: خروج ترامپ از برجام، حمله ائتلاف به سوریه و همچنین تجاوز به پایگاه تیفور پاتک آمریکا به انقلاب اسلامی است و این پاتک زمانی انجام گرفت که انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نبرد تک های عملیاتی موفقیت آمیزی را علیه نظام سلطه در منطقه غرب آسیا اجرا کرد؛ این بدان معناست که ایران بعنوان برنده میدان، نخستین ضربه را محکم وارده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  گفت: ایالات متحده از شکست سیاست های خود به شدت عصبانی است و بدنبال جبران برآمده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا و پیروزی جبهه مقاومت در پارلمان های لبنان و عراق دیگر دلیل عمده عصبانیت نظام سلطه از روند رو به رشد انقلاب اسلامی است که چرا مردم در این منطقه به تفکر مقاومت و مبارزه با استکبار رای دادند؟

غلامعلی بازیاد افزود: هرچند موضوع برجام و ابعاد آن بر عوام مردم روشن شده، اما اکنون کشور نیازمند وحدت و یک صدایی است و  زمانی برای مواخذه و اختلاف نیست از این رو مردم و مسئولان وظیفه دارند محور فعالیت های خود را بیانات ولی فقیه جامعه قرار دهند و با وحدت رویه ضمن حفظ عزت و استقلال کشور اجازه خودنمایی به دشمن را ندهند.

وی امسال را همان پیچ تاریخی حساس مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مهمترین درگیری نظام سلطه با انقلاب اسلامی در عملیات روانی و جنگ نرم خود را نمایان کرده که با دو قطبی های کاذب و جنگ امید و ناامیدی درون کشور بتواند ضمن ناکارآمد جلوه دادن نظام، عقبه انقلاب اسلامی را با تزلزل مواجه کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی امام رضا بصیرتی سیاسی نظام اسلامی غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود